AutomotiveSuppliers.pl review 1/2023
- Details
Przemysł motoryzacyjny pozostanie w permanentnym niedoborze półprzewodników?
str. 6-10
Kryzys chipów wykorzystywanych przez koncerny samochodowe i ich dostawców wybuchł w II połowie 2020 roku. Zakładano, że sytuacja będzie się stopniowo normalizować. Jednak wiele wskazuje na to, że niedobór półprzewodników zostanie z nami na lata.
Prognozy dla przemysłu motoryzacyjnego w 2023 roku |
||
„Gorący” kwartał w polskich spółkach Stellantis str. 16-19 Pierwszy kwartał 2023 roku przyniósł kilka wydarzeń związanych z działalnością Grupy Stellantis w Polsce - zarówno bardzo pozytywnych jak i tych innego rodzaj. |
||
Koniec pięknej historii. Volvo zamyka fabrykę autobusów we Wrocławiu |
||
Najwięksi pracodawcy zwiększają zatrudnienie str. 45-48 Miniony rok zmniejszył w pewnym stopniu nieprzewidywalność działania całego łańcucha dostaw. Choć nadal trwał niedobór półprzewodników, ograniczenia w produkcji aut były mniejsze niż w 2021 roku. Dostawcy motoryzacyjni zaczęli zwiększać zatrudnienie, choć głównie podwyższali liczbę pracowników agencyjnych.. |
||
Ponadto, m.in.:
- Volvo Cars otwiera centrum Technologiczne w Krakowie
- Automotive CEE Day 2023
- Opolszczyzna - baza pod dobry biznes
- INNOVATION PARK czyli kadry dla nowoczesnego przemysłu
- Branża automotive skręca w kierunku zielonej energii
- Co należy wiedzieć o logistyce baterii litowo-jonowych?
- IGOPAK - wiodący producent nowatorskich rozwiązań logistycznych dla branży Automotive
- Dlaczego transport pracowniczy stał się najbardziej pożądanym benefitem?
- Co nowego u dostawców
- Branża automotive - spojrzenie na 2022 rok i prognozy na 2023
- Baza dostawców
Pobierz kwartalnik |
Archiwalne wydania „AutomotiveSuppliers.pl review” są dostępne bezpłatnie w serwisie AutomotiveSuppliers.pl (dla subskrybentów).