Stokvis Tapes (do 14 lipca 2020)
Georg Utz (do 07 lipca 2020)
VIA (do 31.12.2020)
Testo (do 6 kwietnia 2020)
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)
W lutym 2020 r. unijny* rynek samochodów osobowych skurczył się o 7,4 proc. do 957 tys. zarejestrowanych pojazdów.

Spadek ten był wynikiem różnych czynników, w tym zmian opodatkowania pojazdów w różnych państwach członkowskich UE (które spowodowały przyspieszone rejestracje w grudniu 2019 r.), światowe osłabienie warunków ekonomicznych i niepewność konsumentów. Niemcy zanotowały najbardziej znaczący spadek (-10,8 proc.), Włochy (-8,8 proc.), Hiszpania (-6,0 proc.) i Francja (-2,7 proc.).

Od stycznia do lutego 2020 r. łączna liczba rejestracji nowych samochodów w Unii Europejskiej była niższa o 7,4 proc. niż w tym samym okresie rok wcześniej. Do tej pory w 2020 r. każdy z czterech głównych rynków UE znalazł się w obliczu malejącego popytu: Niemcy (-9,0 proc.), Francja (-7,8 proc.), Włochy (-7,3 proc.) i Hiszpania (-6,8 proc.).

* Unia Europejska odnosi się do nowego składu z 27 państw członkowskich (z wyłączeniem Wielkiej Brytanii). Dane historyczne zostały ponownie przeliczone w celu dostosowania do nowego składu UE-27 i porównania rok do roku.

Dane dla Malty są niedostępne w ujęciu miesięcznym

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Galwan Sp. z o.o.
Müller - Die lila Logistik Polska Sp. z o.o.
Härter Technika Wytłaczania Sp. z o.o. Sp.k.
A. Berger Polska Sp. z o. o.
GELP KTL Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.