- Szczegóły
Zatrudnienie w przemyśle motoryzacyjnym nadal rośnie
Ubiegły rok przyniósł dalszy wzrost zatrudnienia w niemalże wszystkich segmentach przemysłu motoryzacyjnego. Na podstawie danych statystycznych oraz opinii przedstawicieli firm należyprzyjąć, że w 2017 roku trend ten będzie zachowany.
- Szczegóły
INDUSTRIAS ALEGRE POLAND rozwija produkcję dla Forda
INDUSTRIAS ALEGRE, hiszpański dostawca, choć nie tak dawno zdecydował na uruchomienie produkcji w Polsce bardzo szybko ją realizuje. Już wkrótce będzie pod Wrocławiem zatrudniać ponad 300 pracowników.
- Szczegóły
PACE!
Grupa PSA przywróci rentowność Oplowi
Grupa PSA przywróci rentowność Oplowi
str. 4-7
1 sierpnia br. została sfinalizowana sprzedaż przez General Motors firmy Opel Automobile GmbH wraz z jej dwoma markami Opel i Vauxhall Grupie PSA. Poinformowano wówczas, że w ciągu 100 dni zarząd firmy opracuje plan na przyszłość. I tak się stało.
1 sierpnia br. została sfinalizowana sprzedaż przez General Motors firmy Opel Automobile GmbH wraz z jej dwoma markami Opel i Vauxhall Grupie PSA. Poinformowano wówczas, że w ciągu 100 dni zarząd firmy opracuje plan na przyszłość. I tak się stało.
- Szczegóły
8. Forum MotoSolutions - best practices w przemyśle motoryzacyjnym
str. 4-7
W dniach 23 i 24 listopada br. odbędzie się po raz kolejny Forum MotoSolutions - jedno z najważniejszych wydarzeń konferencyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
W dniach 23 i 24 listopada br. odbędzie się po raz kolejny Forum MotoSolutions - jedno z najważniejszych wydarzeń konferencyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
- Szczegóły
Konsolidacja branży na coraz wyższym poziomie
str. 20-25
Choć, jak na razie, nie sprawdza się scenariusz z lat 90. poprzedniego wieku, że światowy przemysł samochodowy będzie podzielony pomiędzy około sześć dużych koncernów, to proces konsolidacji w tej branży wciąż trwa. Zmiany w segmencie samochodów wymuszają także połączenia wśród dostawców.
Choć, jak na razie, nie sprawdza się scenariusz z lat 90. poprzedniego wieku, że światowy przemysł samochodowy będzie podzielony pomiędzy około sześć dużych koncernów, to proces konsolidacji w tej branży wciąż trwa. Zmiany w segmencie samochodów wymuszają także połączenia wśród dostawców.