Automotive CEE Day 2020
Stokvis Tapes (do 14 lipca 2020)
Georg Utz (do 07 lipca 2020)
GALWANO PARTNERS do 03.02.2020
ITA do 31.01.2020
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)

Specyficzne wymagania klientów - CSR - BMW

Specyficzne wymagania klientów - CSR - BMW

Informacje dodatkowe

Data 2020-03-10 - 2020-03-11
Liczba dni 2 dni
Miejsce Kraków
Grupa docelowa
  • inżynierowie jakości,
  • inżynierowie pracującyz wymaganiami klienta,
  • liderzy/koordynatorzy projektów APQP
Program Kryteria / wymaganie wg których prowadzone jest szkolenie:
  • Supplied Parts Quality Management BMW Group v.05.2016.
  • VDA 6.3 Audit Procesu v3/12.2016, VDA 2 v5/2004, VDA 6.5 v2 /2008, IATF 16949:2016.
  • Standardy klienta: GS 90017/90018/91007/91008/91004.
1. Wprowadzenie do wymagań BMW Group w świetle norm IATF: 16949:2016, VDA 2, VDA 4.3.
2. Uruchomienie nowego produktu wg wymagań klienta w kontekście standardu APQP:
  • planowanie projektu,
  • odpowiedzialności i obsługa faz w platformie b2b,
  • fazy projektu PVL>PZS,
  • analiza FMEA , klasyfikacja wad, status ryzyka [GS 95015],
  • FMK [GS 91008].
3. Zatwierdzenie PPAP – fazy, aplikacja RMT.
4. Zarządzanie dostawcami:
  • kwalifikacja ocena dostawców – MLA/LPKM.
5. Audit produktu i procesu w kontekście wymagań klienta [QMC-VDA].
6. Rekwalifikacja produktu i procesu.
7. Supplier Warranty Status - zasady zarządzania serwisem i reklamacjami.
8. Omówienie formularzy i dokumentacji klienta - GS 90017/90018/91007/91008/91004.

Ćwiczenia:

Przejście przez wymagania BMW w kontekście standardu APQP:
  • rozpisanie faz nowego uruchomienia,
  • wykonanie fragmentu analizy FMEA oraz klasyfikacji wad, ocena statusu ryzyka,
  • wypełnianie dokumentacji PPAP, omówienie statusów poszczególnych dokumentów PPAP,
  • omówienie wypełnionych formularzy – kluczowe punkty dokumentów.
Korzyści dla uczestnika Uczestnik nauczy się:
  • poprawnie stosować zasady przygotowywania dokumentacji produktu i procesu,
  • rozpisać fazy dla nowego uruchomienia oraz przygotować odpowiednią dokumentację do poszczególnych faz,
  • wykonywać analizę FMEA oraz klasyfikacji wad, ocena statusu ryzyka,
  • poprawnie wypełniać dokumentację PPAP i nadawać statusy dokumentom,
  • poprawnie przygotowywać dokumentacje rekwalifikacyjna procesu,
  • analizować wyniki z poszczególnych faz w celu oceny skuteczności projektu.

Uczestnik dowie się:
  • jak skutecznie implementować wymagania BMW w systemach zarządzania swojej organizacji,
  • jak przebiega proces uzgodnień projektowych z BMW,
  • jakie są kluczowe punkty dokumentów i formularzy stosowanych w projekcie,
  • czym jest proces rekwalifikacji i jakie są jego główne elementy.
Koszt za osobę 1.590 PLN + 23 proc. VAT
Cena zawiera
  • udział w szkoleniu,
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu, które realizowane są poprzez Panel Konsultacyjny,

Więcej informacji na https://tqmsoft.com/pl/szkolenia/specyficzne-wymagania-klienta-csr-bmw

Organizator TQMsoft Sp. z o.o. sp.k.
ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków
tel: 12 376 00 19
e-mail: szkolenia.otwarte@tqmsoft.eu
www.tqmsoft.eu

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 bekuplast S.A.
Hauck Heat Treatment Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
Paks'D Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
 A. Kayser Automotive Systems Polska Sp. z o.o.