Dwa oblicza europejskiej motoryzacji w 2020 roku


str. 6-9

Chyba nikt na początku tego roku nie spodziewał się jak bardzo zmieni się nasz świat. W przypadku przemysłu motoryzacyjnego w Europie nastąpił najpierw ogromny wstrząs wywołany powszechnym lockdownem a następnie niesamowite przyspieszenie i wzrost produkcji.



 
 
W numerze:

5 6  

Mabuchi Motor rozkręca produkcję w Polsce
str. 12-14

Firmy z Japonii należą do jednych z ważniejszych inwestorów przemysłowych w Polsce. W naszym kraju działa ponad 70 firm z Kraju Kwitnącej Wiśni. Na początku października 2020 r. seryjną produkcję uruchomił kolejny dostawca motoryzacyjny.

     
5 6  

Co nowego u dostawców?
str. 32-35

Nowe inwestycje lub reinwestycje zapowiedziały w ostatnim czasie takie firmy jak NORMA, LS EV, SK IE Technology, Umicore i Cromodora.

     
 5 6   Polskie fabryki samochodów Groupe PSA w czasie pandemii COVID-19
str. 38-41

Kiedy tylko zaczęły do nas docierać pierwsze sygnały o pandemii koronawirusa ustaliliśmy priorytety: po pierwsze, bezwzględnie najważniejsze jest zdrowie pracowników, a po drugie zapewnienie ciągłości produkcji.

Ponadto, m.in.:
  • Wirtualne spotkanie zakupowe Automotive CEE Day za nami!
  • Volkswagen Poznań rozpoczął produkcję Caddy V generacji
  • PSA: Zakład w Tychach uruchomił trzecią zmianę
  • Tarcza antykryzysowa a zezwolenia strefowe
  • Home office w czasach COVID-19. Plusy i minusyi.
 
automotivesuppliers pl review 51 Pobierz kwartalnik

Archiwalne wydania „AutomotiveSuppliers.pl review” są dostępne bezpłatnie w serwisie AutomotiveSuppliers.pl (dla subskrybentów).
0
Udostępniono

See PDF