Stokvis Tapes
1LOGISTICS ŻURALSKI
Manutan
VIA
Aalberts
CABKA
Sigfox
Work Service S.A. od 19 lipca br. oferuje usługi w obszarze rekrutacji, zatrudnienia tymczasowego i stałego oraz outsourcingu pod marką międzynarodowej agencji zatrudnienia Gi Group.

Rebranding jest kolejnym etapem konsolidacji usług w ramach Gi Group i wynika ze strategii biznesowej grupy.

Zmiana marki Work Service jest kolejnym ważnym krokiem w integracji usług w ramach Gi Group, która w sierpniu 2020 roku nabyła większościowy pakiet akcji Work Service S.A. Wynika ona ze strategii biznesowej Gi Group, która w skali globalnej pod tą właśnie marką oferuje usługi w obszarze rekrutacji, zatrudnienia tymczasowego i stałego oraz outsourcingu pracowników „blue collar”.

- Ponad 20 lat działalności Work Service zbudowało nasze duże doświadczenie, zaufanie firm i kandydatów. Nadal chcemy jak najskuteczniej odpowiadać na rosnące wymagania rynku, rozwijając kompleksowość usług - począwszy od rekrutacji, przez zatrudnienie stałe lub tymczasowe, pełną obsługę kadrowo-płacową, po wspieranie rozwoju kariery pracowników. Od 19 lipca br. będziemy działać pod marką Gi Group, jednej z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych w Europie i na świecie - komentuje Iwona Szmitkowska, Prezes Zarządu Work Service S.A.

Efektem integracji usług Work Service S.A. i Gi Group sp. z o.o. pod jedną, globalną marką będzie pełne wykorzystanie ich synergii i komplementarności, a także najlepszych praktyk i rozwiązań. Zapewni możliwość podjęcia działań na większą skalę i większą skuteczność operacyjną, tym samym bardziej dynamiczny rozwój, zwiększenie liczby klientów oraz skuteczne budowanie pozycji lidera w obszarze rekrutacji, zatrudnienia tymczasowego i stałego oraz outsourcingu w Polsce. Istotnym elementem strategii będzie dalsze wdrażanie nowoczesnych rozwiązań, automatyzacji i digitalizacji procesów.

- Polska jest bardzo ważnym dla nas rynkiem, na którym chcemy się rozwijać. Inwestycja w Work Service S.A. i integracja usług pod jedną marką umacniają naszą pozycję konkurencyjną. Są też jasnym, pozytywnym komunikatem do rynku: jesteśmy dla Was obecni w Polsce we wszystkich obszarach, w których nas potrzebujecie: rekrutacji i zatrudnienia w zakresie pracy tymczasowej, stałej oraz outsourcingu pracowników „blue collar” jako Gi Group, rekrutacji profesjonalistów i menedżerów jako Grafton Recruitment oraz wyższej kadry zarządzającej przez Wyser - komentuje Paolo Caramello, szef Gi Group na Europę Centralną.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Automationstechnik Sp. z o.o.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
PID-MILL Piotr Dydio
DAM-ROB Sp. z o.o. Sp. K.
Stansefabrikken Automotive
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.