Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
opel logoOpel Insignia cieszy się wielkim powodzeniem. Od premiery modelu na targach IAA we Frankfurcie i wprowadzenia go na rynek jesienią zeszłego roku, na Insignię nowej generacji wpłynęło już 100 000 zamówień.

Dzięki jeszcze bardziej atrakcyjnej stylistyce nadwozia i wnętrza, bardzo wydajnym silnikom z bezpośrednim wtryskiem paliwa, najnowocześniejszej technologii w systemie multimedialnym IntelliLink oraz rozszerzonej gamie wersji, nowa Insignia została doskonale przyjęta przez klientów. Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku był to najpopularniejszy model w swoim segmencie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Holandii. Na wielu innych rynkach, w tym w Belgii, we Włoszech, w Austrii, Szwajcarii i Norwegii, zmodernizowany flagowy Opel umocnił swoją pozycję, zajmując w rankingach sprzedaży drugie miejsce. Także w Niemczech Insignia uplasowała się na drugiej pozycji wśród modeli wielkoseryjnych ze swojego segmentu. Stało się to za sprawą imponującego, wynoszącego aż 46 procent wzrostu sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Równie dobre wyniki ten popularny model uzyskuje w Polsce, gdzie Insignia została sklasyfikowana na drugim miejscu segmentu w kwietniu br.[1]

Peter Christian Küspert, członek zarządu firmy Opel odpowiedzialny za sprzedaż oraz wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej w GME, z entuzjazmem komentuje sukces Opla w klasie średniej: „W ciągu kilku miesięcy, które upłynęły od prezentacji nowego Opla Insignii, przyjęliśmy zamówienia na 100 000 egzemplarzy. To dowód na to, że nasz nowy, jeszcze bardziej elegancki i nowoczesny flagowy model, podbił serca i umysły klientów”.

W rozszerzonej gamie wersji uwagę zwraca szczególnie Insignia Country Tourer. W odróżnieniu od eleganckiego kombi Sports Tourer przeznaczonego dla biznesmenów i ich rodzin Country Tourer – ze świetnie prezentującymi się panelami ochronnymi na nadwoziu i osłonami podwozia, napędem na cztery koła i turbodoładowanymi silnikami o wysokim maksymalnym momencie obrotowym – zaprojektowany został z myślą o kierowcach, dla których najważniejsza jest przygoda. Na tak wyposażony samochód decyduje się około 5 procent nabywców modelu.

Silniki w nowym Oplu Insignii są przystosowane do spalania trzech różnych rodzajów paliwa: benzyny, oleju napędowego lub skroplonego gazu (LPG). Ich moc wynosi od 81 kW/110 KM do 239 kW/325 KM w sportowej wersji OPC. Insignia 2.0 CDTI jest też niezrównana pod względem niskiego zużycia paliwa i parametrów ekologicznych. Niezwykle nowoczesny, turbodoładowany silnik wysokoprężny 2.0 w obydwu wariantach (88 kW/120 KM i 103 kW/140 KM) emituje zaledwie 99 gramów CO2 na kilometr. W wersjach 4- i 5-drzwiowej z sześciobiegową przekładnią manualną zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 3,7 l/100 km.

Ceniona za rozwiązania techniczne i stylistyczne Insignia pierwszej generacji sprzedawana od końca 2008 r. znalazła przeszło 600 000 nabywców i otrzymała ponad 50 nagród krajowych i międzynarodowych. Nowa odsłona flagowego Opla stanowi kontynuację tej tradycji. Insignii Country Tourer i Insignii OPC przyznano po trzy wyróżnienia za jakość w tegorocznej edycji nagród Plus X Awards.

Nowa Insignia z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 o mocy 103 kW/140 KM, systemem Start/Stop i sześciobiegową przekładnią manualną o obniżonym tarciu wewnętrznym w podstawowej wersji wyposażenia kosztuje 91 750 zł (sugerowana cena detaliczna z VAT w Polsce).

[1] Segmentacja dotycząca polskiego rynku wg IBRM Samar
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.