Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
opel logoUdany maj Opla: w ubiegłym miesiącu producent po raz kolejny odnotował znaczną poprawę wyników na niemieckim rynku samochodów osobowych.

W tym czasie zarejestrowano tam 21 040 nowych pojazdów marki Opel, a więc 9 procent więcej niż w maju ubiegłego roku. Dzięki temu wynik Opla jest znacznie lepszy niż 5‑procentowy wskaźnik wzrostu dla całego rynku. Według wstępnych danych marka Opel zwiększyła udział w rynku do 7,7 procent, czyli o 0,3 punktu procentowego w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy bieżącego roku Opel zdołał poprawić swój udział w niemieckim rynku do 7,2 procent (w 2013 r. udział wynosił 7 procent).

O dynamice wzrostu zadecydowały głównie nowe modele, w tym ADAM i Mokka. Kompaktowy SUV Mokka był najchętniej kupowanym pojazdem tego typu w maju, a także w ciągu pierwszych pięciu miesięcy bieżącego roku. Również inne modele Opla, takie jak Corsa i Zafira, obecne od dłuższego czasu na rynku, plasowały się w czołówce samochodów swoich kategorii. Corsa, która odnosi rynkowe sukcesy już od ośmiu lat, była w maju najpopularniejszym modelem w segmencie małych samochodów. W tym samym miesiącu, a także przez pierwsze pięć miesięcy 2014 r., Zafira zajmowała drugie miejsce w rankingu minivanów.

Jürgen Keller, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i obsługi w niemieckim oddziale firmy Opel powiedział: „Klienci nie tylko wyrażają pozytywne opinie na temat marki Opel i naszych reklam. Oni rzeczywiście kupują więcej samochodów. To zasługa między innymi naszych nowych modeli, takich jak Mokka, na którą przyjęliśmy już ponad 240 000 zamówień z całej Europy”.

Opel Mokka zanotował bardzo duży wzrost sprzedaży także na polskim rynku. Wg danych IBRM Samar model ten w maju zajął pierwsze miejsce w segmencie miejskich SUVów klasy B. Opel notuje również świetny wynik udziału w rynku samochodów osobowych w Polsce. W maju udział Opla wyniósł 9,2 procent, czyli aż o 2,9 punktu procentowego więcej niż rok wcześniej. „Pod względem udziału w rynku jest to rekordowy maj od 8 lat i najlepszy miesięczny wynik Opla od listopada 2012 roku, kiedy to przeprowadziliśmy spektakularną akcję marketingową „150 godzin” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny GM Poland. – „Szczególnie cieszy duże zainteresowanie Oplem klientów indywidualnych. Potwierdzeniem popularności Opla wśród tej grupy klientów jest  wysokie drugie miejsce Corsy oraz trzecie miejsce Astry w rankingu sprzedaży w maju.
M. in. dzięki temu, Opel zajął w ostatnim miesiącu drugie miejsce w ogólnym rankingu sprzedaży samochodów osobowych w Polsce” – dodał. Narastająco od stycznia do maja 2014 roku udział Opla w polskim rynku samochodów osobowych wyniósł 7,3 procent, i jest to najlepszy wynik od 2011 roku.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
ProfilGate
Etyfol