Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Z zakładu SoVAB (Francja) wyjechał 100-tysięczny egzemplarz nowego samochodu użytkowego. Był nim Renault Master w wersji podwozia z kabiną.



Było to prawdziwe przemysłowe wyzwanie podjęte w rekordowym czasie przez zespół Renault. Samochód, wprowadzony do sprzedaży w kwietniu 2010 r., produkowany jest w ponad 350 wersjach (łącznie na wszystkich rynkach), z napędem na przednie lub tylne koła, o dopuszczalnej masie całkowitej od 2,8 t do 4,5 t, w 26 wersjach zabudowy oraz 4 długościach i 3 wysokościach.

Sukces handlowy nadszedł wraz z osiągnięciem rekordowego dla Renault udziału w rynku dużych furgonów w Europie. Według danych z końca maja 2011 r. wyniósł on 14%. Stanowi to dwupunktowy wzrost w stosunku do wyników z końca maja 2010 r. Wyniki te umocniły pozycję Renault jako lidera na rynku samochodów dostawczych w Europie, którą marka zajmuje od 1998 r.

W celu utrzymania tego sukcesu fabryka w Batilly zatrudniła w pierwszym kwartale 2011 r. 90 pracowników.

Zakład Renault SoVAB (Société de Véhicules Automobiles de Batilly), położony na wschodzie Francji, uczcił wyprodukowanie 100-tysięcznego egzemplarza dużego furgonu. Jest to wydarzenie, które odzwierciedla sukces samochodu wprowadzonego na rynek w kwietniu 2010 r. Renault Master osiągnęło o 40% większą liczbę zamówień w stosunku do tego samego okresu poprzedniego roku. Jego udział w runku dużych furgonów w Europie, który wynosił 14% na koniec maja 2011 r., przewyższa o 2% sprzedaż z końca maja 2010 r. (+16%). Jest to sukces, który nie ogranicza się tylko do obszaru Europy, ponieważ potwierdza się również w regionie Euromed , w którym udział w rynku wynosi 17,9% (+ 49%).

90 nowych miejsc pracy w pierwszym kwartale w celu podjęcia wyzwania
Aby sprostać rosnącemu popytowi i utrzymać pełny portfel zamówień, fabryka stanęła na wysokości zadania i szybko zwiększyła moce produkcyjne. W pierwszym kwartale zatrudniono 90 osób, co pozwoliło na pracę na 2,5 zmiany. Zostały spełnione wszystkie warunki w celu osiągnięcia w ostatnim kwartale produkcji 600 samochodów dziennie. Nigdy dotąd nie osiągnięto takiego rytmu produkcji.

"Wspaniała praca zespołowa"
Od uruchomienia produkcji nowego Mastera do wprowadzenia na wszystkie rynki 350 wersji tego furgonu potrzeba było nieco ponad roku. Był to wyjątkowo krótki okres na podjęcie tak wielkiego przemysłowego wyzwania. Duża różnorodność wersji pozwala na spełnienie potrzeb klientów firmowych, ale również w sposób oczywisty komplikuje produkcję. Pierre Monflier, Dyrektor Zakładu podkreślił, że konieczna była wspaniała praca zespołowa wszystkich uczestników tego projektu, bezustannie zmobilizowanych i w najwyższym stopniu zmotywowanych, aby dotrzymać terminowego wprowadzenia na rynek wszystkich 350 wersji Nowego Mastera. Możemy być z tego dumni. Naszą największą nagrodą jest przyjęcie zgotowane przez klientów, co potwierdza wypełniony po brzegi portfel zamówień.

"Sieć Renault - prawdziwy plus!"
100-tysięcznym klientem została Grupa Colas, która w zakładzie SoVAB odebrała kluczyki do Nowego Mastera. Philippe Brissonneau, Dyrektor ds. Parku Samochodowego Grupy tak tłumaczy wybór otwartego nadwozia, które następnie Renault Tech zabuduje skrzynią z burtami: Współpracujemy z Renault od wielu lat. Wybór ten można wyjaśnić w prosty sposób. Do naszej działalności poszukujemy bezpiecznych samochodów dostosowanych do naszych potrzeb i oczywiście niedrogich. Współpraca z Renault zawsze odpowiadała naszym oczekiwaniom. Jesteśmy pewni, że nowy model Renault Master będzie jeszcze lepszy niż poprzedni, który dobrze znamy. Poza tym możemy polegać na sieci Renault,
co jest zdecydowanie prawdziwym plusem!

Renault Master - mobilne biuro
Nowy Master jest trzecią generacją dużego samochodu użytkowego Renault. Poza dużą ilością wersji ma całkowicie nową, solidną bryłę, mocno zredukowane koszty eksploatacji (o 40%), między innymi dzięki obniżonemu zużyciu paliwa wraz z wprowadzeniem nowego silnika M9T produkowanego w zakładzie w Cléon. Kolejnym atutem samochodu jest jeszcze lepsza ergonomia: schowki oraz liczne innowacyjne rozwiązania (obrotowe i składane stoliki, nawigacja Carminat TomTom live, bluetooth) proponowane w kabinie sprawiają, że samochód ten staje się prawdziwym mobilnym biurem.

Poza uznaniem klientów, Master został również doceniony przez branżę tytułami:

  • Samochód roku 2011 w firmie – przez czasopismo francuskie L’Automobile et Entreprise.
  • Samochód dostawczy roku 2011 – przez czasopismo francuskie L’Argus.
  • Van of the Year 2011 w Danii i na Litwie.
  • Furgon roku 2011 – przez czasopismo brytyjskie What Van?
  • Furgon roku 2010 w ramach programu Van Fleet World Honours (UK).
  • Przewoźnik roku 2010 – przez czasopismo niemieckie Kep.


SOVAB (Société des Véhicules Automobiles de Batilly)

  • 1979 r.: budowa zakładu w departamencie Meurthe et Moselle (Francja).
  • 2 350 pracowników zatrudnionych na umowę na czas nieokreślony (dane na dzień 31 maja).
  • 1 802 410 wyprodukowanych samochodów od 1980 r.
  • Zakład produkuje samochody Master od ich pierwszej generacji w 1980 r. Jest również jedynym zakładem produkującym Nowe Renault Master.
  • Sovab składa również nowego Opla Movano.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
ABC Colorex Sp. z o.o.
DSR S.A.
SJM EUROSTAT SAS
GREG-PLAST