Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Podczas tegorocznego salonu samochodowego we  Frankfurcie, Abarth przedstawi trzy nowe samochody, podkreślające wyjątkowe miejsce włoskiej marki na światowej scenie motoryzacyjnej.

Abarth 695 Tributo Ferrari był jedną z najjaśniej świecących gwiazd na targach we wrześniu 2009. Ten najszybszy w historii Abartha samochód drogowy to wynik współpracy pomiędzy Abarthem i Ferrari. Wyzwanie podjęte przez firmę Abarth okazało się ogromnym sukcesem. W ciągu ostatnich dwóch lat do wersji Rosso Corsa, przedstawionej w roku 2009, dodano  nowe wersje: Giallo Modena, Blu Abu Dhabi oraz Grigio Titanio. Wyprodukowano 1695 sztuk tej wersji samochodu, z czego, od momentu wejścia na rynek w czerwcu 2010, sprzedano 1300 egzemplarzy, które oprócz krajów europejskich trafiły również do Meksyku, Kataru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Australii i Japonii.

Takie wyniki nie mogły nie wpłynąć na strategiczne posunięcia Marki. Na tegorocznym salonie we Frankfurcie Abarth zaprezentuje się publiczności z trzema „gorącymi" modelami z których każdy reprezentuje sztandarowe wartości firmy. Te nowości to: sportowy i w każdym calu włoski Abarth 500 Cabrio Italia, całkiem nowy Abarth Punto Super Sport, oraz samochód o wyścigowej duszy Abarth 695 Competizione.

W bieżącym roku Abarth prezentuje swoje nowe samochody pod hasłem "Abarth pasja osiągów od 1949 roku". Slogan ten pojawił się  po raz pierwszy w kampanii multimedialnej, która szczególny nacisk kładzie na media cyfrowe.

Dodatkowo na targi we Frankfurcie szykowany jest jeszcze jeden debiut, tym razem z dziedziny technologii cyfrowej - aplikacja "Abarth 24h Mobile". Jest to pierwsza aplikacja na iPhona, za pomocą której Abarth zamierza dotrzeć do swoich klientów i fanów. Aplikacja ta jest maksymalnie interaktywna a przy tym bardzo łatwa  w obsłudze. Dzięki niej właściciele samochodów Abarth i entuzjaści Marki mogą dowiadywać się o nowościach, a po zarejestrowaniu się do serwisu mogą brać udział we wszystkich wydarzeniach i imprezach organizowanych pod szyldem Skorpiona oraz korzystać z oficjalnych portali społecznościowych marki.

Na międzynarodowym salonie samochodowym Frankfurt Motor Show obejrzeć będzie  można flagowe pojazdy ze stajni Abarth, należące do obu filarów biznesowego profilu Abartha, jakimi są samochody użytkowe i auta wyczynowe. W roku 2011 sprzedano już ponad 6400 sztuk modeli Abarth 500 sedan i kabriolet oraz Abarth Punto. Dodając to tego wyniki sprzedaży wspomnianego wcześniej Abartha 695 Tributo Ferrari można z całą stanowczością stwierdzić, że firma od momentu swojej reaktywacji  radzi sobie bardzo dobrze. Dość powiedzieć, że od roku 2008 firma odnotowuje ciągły wzrost dzięki dobrze sprzedającym się modelom Abarth Grande Punto oraz Abarth 500 (prawie 36 000 sprzedanych samochodów). Klienci zakupili również około 9000 fabrycznych pakietów tuningowych.

Ten sukces sprzedażowy był możliwy dzięki dobrze zorganizowanej sieci dilerów i autoryzowanych punktów z akcesoriami do tuningu. Struktura ta jest unikalna w swojej branży i na tyle sprawdzona w Europie, że w roku 2011 przeszczepiono ją na inne rynki międzynarodowe takie jak    Australia, Maroko oraz RPA.

Wzrost aktywności Abartha w dziedzinie sportów samochodowych obserwować można również w bieżącym, 2011 roku. Marka obecna jest zarówno na imprezach rajdowych jak również na torach wyścigowych we Włoszech oraz w całej Europie. Mówiąc o rajdach należy wspomnieć, że oficjalny team, który tworzą  Luca Rossetti i Matteo Chiarcossi samochodem Abarth Grande Punto S2000, z powodzeniem startuje w Mistrzostwach Włoch, a wersja wyczynowa samochodu Abarth 500 bierze udział w rajdach pucharu Abarth 500 Rally Selenia Trophy. Również starty w imprezach na torach wyścigowych przyniosły firmie Abarth liczne triumfy. Do znanych już pucharów Abarth 500 Selenia Italia oraz Abarth 500 Selenia Europe, dołączyła w tym roku nowa impreza tego typu o mistrzostwo Skandynawii. Na koniec roku zapowiedziano debiut modelu 500 Assetto Corse w pucharze Abarth 500 Panam Trophy rozgrywanym na terenie Ameryki Łacińskiej.

Przedsięwzięcie pod nazwą Formuła ACI-CSAI-Abarth powołano do życia z myślą o młodych kierowcach, którzy chcą pokazać siłę swojego charakteru za kierownicą jednomiejscowego, szkoleniowego bolidu. Podstawowe zalety tej serii to niskie koszty związane z uczestnictwem i doskonałej jakości samochody. W ramach Formuły  ACI-CSAI-Abarth dwukrotnie rozegrano już Mistrzostwa Włoch i po raz pierwszy Mistrzostwa Abarth European Series Selenia.

Nie możemy zapomnieć również o przepięknym stoisku stworzonym przez Abarth z okazji swojego powrotu na Międzynarodowy Salon Samochodowy we Frankfurcie. Na stoisku tym modele mające swoją światową premierę stoją w jednym szeregu z modelami znanymi i już docenionymi przez publiczność - zabieg ten po raz kolejny ma podkreślić wyjątkowość firmy Abarth na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym. Ideą, która zainspirowała projektantów stoiska była prostota: architektura nie została tu użyta jako narzędzie do komunikowania informacji o marce Abarth, ale jako podwaliny na których wyeksponowano jej wartości. W centrum uwagi znajduje się esencja świata Abarth, który prezentuje się zwiedzającym w swej czystej i prostej formie. Dzięki takiej koncepcji uwaga wszystkich skupia się przede wszystkim na trzech nowych modelach, którym poświęcono sporo przestrzeni wystawienniczej i skierowano na nie trzy różne źródła światła: z tyłu umieszczono ogromny wyświetlacz LED, który sprawia, że stojące na jego tle samochody wyglądają bardzo imponująco. Rysunki techniczne wykonane przez inżynierów Abarth umieszczono pod szklaną podłogą, aby mogły być dobrze widoczne dla gości stoiska.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
GREG-PLAST
Nifco Poland Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
HQ Plastics