Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W lipcu tego roku zarząd Audi Brussels poinformował radę zakładową o zamiarze przeprowadzenia restrukturyzacji fabryki, które może doprowadzić do wcześniejszego zakończenia produkcji samochodów w stolicy Belgii.

Decyzja związana jest z niskim popytem na auta elektryczne, w tym na wytwarzaną w Brukseli serię modeli Q8 e-tron. Prowadzone od lipca działania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.

Żadna z 26 zainteresowanych stron i potencjalnych inwestorów, w tym jeden, który w ostatnich dniach zmienił ofertę, nie przedstawiła „realnej i zrównoważonej koncepcji” na przyszłość fabryki, poinformował dyrektor operacyjny Gerd Walker we wtorek 15 października w oświadczeniu po nadzwyczajnym posiedzeniu rady zakładowej. Jak poinformowała marka, wewnętrzne poszukiwania w Grupie VW dotyczące przyznania nowej produkcji samochodów lub alternatywnego wykorzystania fabryki również nie dały żadnych rezultatów.

Oznacza to, że prawdopodobne stanie się zamknięcie fabryki, w której zatrudnionych jest obecnie 3 tys. pracowników.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
EJOT Polska Sp. z o.o. Sp. k.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
Link International Transport
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.