Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
bmw logoWe wrześniu Grupa BMW dostarczyła do klientów 14 559 sztuk samochodów zelektryfikowanych BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric.

Oznacza to wzrost o 35% w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim i jednocześnie stanowi najlepszy miesięczny wynik bawarskiego koncernu w historii.
P90276439-bmwi-vision-dynamics-09-2017-2121px
Od początku 2018 r. Grupa BMW sprzedała łącznie 97 543 EV (+ 42% r/r), zaś od momentu rynkowego debiutu BMW i3 do klientów zostało dostarczone w sumie ponad 313 000 samochodów zelektryfikowanych spółki z Monachium.

Na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Paryżu odbyła się światowa premiera modeli BMW i3 oraz BMW i3s wyposażonych w akumulatory litowo-jonowe o pojemności 42,2 kWh (120 Ah). W rezultacie oba pojazdy mogą przejechać o ok. 30% dłuższy dystans na jednym ładowaniu. Zasięg BMW i3 (120 Ah), w zależności od rozmiaru opon i wybranego wyposażenia, wynosi od 285 do 310 km (dotychczas 235 – 255 km) wg cyklu WLTP. W przypadku modelu BMW i3s odnotowano zasięg od 270 do 285 km (dotychczas 235 – 245 km). W warunkach codziennej eksploatacji oba pojazdy dysponują teraz zasięgiem 260 km (dotychczas 200 km).

Do 2020 r. Grupa BMW planuje sprzedać ponad pół miliona samochodów zelektryfikowanych. Z kolei do 2025 r. koncern z Monachium zamierza posiadać w ofercie co najmniej 25 modeli EV z czego 12 będą stanowiły pojazdy całkowicie elektryczne.

Pieter Nota, członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż oraz markę BMW potwierdził, że spółka jest na dobrej drodze do realizacji wyznaczonego celu, jakim jest dostarczenie do klientów 140 tys. samochodów zelektryfikowanych w 2018 r.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GREG-PLAST
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.