Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
alt„Like A Bosch” - to hasło jest motywem przewodnim nowej światowej kampanii wizerunkowej koncernu, która rozpoczyna się 7 stycznia 2019 roku, w dniu inauguracji największych na świecie targów elektroniki użytkowej CES w Las Vegas.

Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki Bosch, jako wiodącego dostawcy produktów i rozwiązań zintegrowanych w internecie. Centralnym punktem odniesienia działań reklamowych jest hiphopowy teledysk, którego bohater świetnie odnajduje się w świecie Internetu rzeczy (Internet of Things, IoT).
 
„Like A Bosch” to kampania niezwykła dla założonego w 1886 roku przedsiębiorstwa, jeśli chodzi o podejście i wydźwięk. Reklama wykorzystuje znany slogan „Like A Boss”, który urósł do rangi fenomenu internetowego. W sieci można znaleźć wiele filmików „Like A Boss”, które mają kilkudziesięciomilionową widownię. Każdy film pokazuje sekwencje z udziałem zwykłych ludzi, którzy dokonują niezwykłych wyczynów, wykonują skomplikowane akrobacje sportowe lub w spektakularny sposób radzą sobie z trudnymi sytuacjami. W czasie kampanii motyw „Like A Boss” został przekształcony w „Like A Bosch” (pol. „Tak jak Bosch”). Młody człowiek, będący bohaterem filmu reklamowego Bosch, pozostaje panem każdej sytuacji dzięki zintegrowanym rozwiązaniom Bosch. Przy pomocy smartfona z prawdziwą maestrią steruje swoim autem, kosiarką i ekspresem do kawy.  
6299
Trend IoT jako viral
Stworzyliśmy strategię komunikacji, która wykorzystuje światowy fenomen internetowy i w sposób humorystyczny go interpretuje - mówi Boris Dolkhani, dyrektor marki Bosch. - W Internecie rzeczy wszystkie drogi prowadzą do Bosch. To jasny przekaz kampanii - dodaje. Aby dotrzeć do szerokiej rzeszy odbiorców, koncern zamierza nadać trendowi IoT charakter viralu, który rozprzestrzeni przekaz we wszystkich istotnych kanałach komunikacyjnych. Tutaj Bosch liczy także na swoich pracowników, których jest ponad 400 000 na całym świecie i którzy mogą stać się naturalnymi ambasadorami kampanii, „lakując” i udostępniając filmy na swoich profilach. W dalszej części roku pojawią się kolejne filmy produktowe poświęcone obszarom IoT Connected Mobility i Connected Living Bosch. Kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję reklamową Jung von Matt z Hamburga będzie prowadzona w kanałach cyfrowych i społecznościowych.
 
Transformacja koncernu
Bosch w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów urządzeń podłączonych do internetu, spośród około 27 000 programistów zatrudnionych w koncernie, aż 20% pracuje nad aplikacjami związanymi z IoT. Według szacunków Bosch, do roku 2020 wartość światowego rynku w obszarze IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD. Do tego czasu koncern planuje zintegrować z internetem wszystkie swoje urządzenia elektroniczne. Do każdego urządzenia będą w przyszłości oferowane usługi cyfrowe, a kluczem do nich jest sztuczna inteligencja.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.