Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
gmmpCzy Vauxhall dobił z Magną targu o przyszłość brytyjskich zakładów swoich fabryk aut, kosztem Gliwic, które przedstawiono w prasie jako jedną z najgorszych fabryk Opla? - zastanawia się "Gazeta Wyborcza".

(..) Wczoraj brytyjscy związkowcy ogłosili, że dobili targów z nowym inwestorem. Obie brytyjskie fabryki Opla/Vauxhall będą działać do 2013 r. w zamian za zamrożenie płac na dwa lata. Z pracy dobrowolnie odejdzie 600 osób, dwa razy mniej, niż zapowiadano. Magna/Sbierbank zobowiązało się też produkować od 2016 r. kolejną wersję Opla Astra w jednej z brytyjskich fabryk, a dla drugiej poszukać nowego auta.

Nie wiadomo, czy to porozumienie nie uderzy w fabrykę Opla w Gliwicach, która od końca br. miała być największym po brytyjskich zakładach producentem nowego Opla Astra IV. Dziennik "The Financial Times" napisał, że pod względem wydajności brytyjska fabryka jest jedną z najlepszych w Europie, a zakłady w Gliwicach - drugie od końca. Miało to wynikać z danych z grudnia 2008 r. o czasie montażu aut. - Nie znamy takich danych, a w owym czasie z powodu kryzysu fabryka w Gliwicach prawie w ogóle nie produkowała - powiedział "Gazecie" Przemysław Byszewski, rzecznik GM Poland.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
WOLMOT Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
WAMECH P. A. WĄSIK Sp. J.
Etisoft Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.