Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
29 września br. w Paryżu, Chevrolet Europe i organizacja SOS Children's Villages International (Wioski Dziecięce SOS) ogłosiły nawiązanie europejskiego partnerstwa, którego celem jest zwiększenie mobilności dzieci znajdujących się pod opieką organizacji oraz ich współpracowników.

Organizacja Wioski Dziecięce SOS zapewnia pełen miłości dom dla sierot i dzieci porzuconych, prewencyjną pomoc dla rodzin zagrożonych porzuceniem dzieci oraz dla jednostek edukacyjnych.

Aby uczcić stulecie działalności, które przypada w 2011 roku, firma przekaże organizacji 100 samochodów marki Chevrolet.

„Dla nas, jako dla producenta samochodów, przekazanie samochodów organizacji SOS to najbardziej naturalna forma jej wspomożenia. Mamy nadzieję, że pojazdy te przyczynią się do poprawy jakości życia codziennego dzieci i ich opiekunów”, powiedział Wayne Brannon, prezes Chevrolet Europe. „Z dumą wspieramy niezależną organizację działającą z takim rozmachem, zaangażowaniem i poświęceniem, jak SOS – zarówno w pracy codziennej, jak i w programach pomocy po katastrofach”.

Celem programu „Koła dla dzieci” jest zwiększenie mobilności zarówno dzieci i ich matek SOS, jak i pracowników społecznych SOS. Dzięki temu, pracując w ramach Programu Wzmacniania Rodzin SOS, będą oni mieli lepszy i szybszy dostęp do znajdujących się w różnych społecznościach rodzin w potrzebie.

„Od małych modeli miejskich po siedmioosobowe - samochody Chevroleta z pewnością będą spełniały wszystkie nasze potrzeby”, stwierdził Richard Pichler, sekretarz generalny SOS Children's Villages International. „Matki SOS muszą być mobilne z takich samych powodów, jak wszyscy rodzice. Muszą sprostać takim samym wyzwaniom związanym z prowadzeniem dużego gospodarstwa domowego. W naszym Programie Wzmacniania Rodzin nasi pracownicy socjalni odwiedzają mniej zamożne społeczności, aby pomóc rodzinom w opiece. Bardzo często społeczności te są dość daleko położone i trudno dostępne. Mobilność wszystkich naszych współpracowników ma ogromne znaczenie dla możliwości pomagania dzieciom”, wyjaśniał Pichler.

W kolejnej fazie program zostanie rozszerzony na wszystkich dealerów Chevroleta oraz zainteresowanych uczestnictwem w nim klientów. Obecnie badane są możliwości w zakresie wsparcia serwisowego samochodów, możliwości edukacyjnych oferowanych przez dealerów Chevroleta oraz programów zaangażowania klientów.

Podczas imprezy Chevrolet's Fashion Catwalk ogłoszono też, że specjalna suknia, zaprojektowana dla firmy Chevrolet przez uznanego francuskiego projektanta mody haute couture, Franka Sorbiera, zostanie wystawiona na licytację w 2011 roku – w setnym roku istnienia firmy Chevrolet – zaś zyski ze sprzedaży zasilą Wioski Dziecięce SOS we Francji.

W ramach programów wspierania młodzieży, prowadzonych przez firmę Chevrolet organizowany jest doroczny konkurs artystyczny pod nazwą Young Creative Chevrolet. Zapewnia on młodym artystom możliwość realizowania rzeczywistych projektów i uczestnictwa w wyjazdach z mistrzami w wybranej przez nich dyscyplinie sztuki stosowanej.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

YETICO S.A.
BARIBAL Group
Deltax Programming Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.