Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Choć sprzedaż samochodów w Europie słabnie, producenci prestiżowych marek nie mają powodów do narzekań, czytamy w "Rzeczpospolitej".

Audi, które zamknęło ubiegły rok zyskiem operacyjnym na poziomie 1,6 mld euro, w pierwszym kwartale 2010 roku sprzedało 264,1 tys. samochodów., o o jedną czwartą więcej niż rok wcześniej.

Na zwiększenie zysku operacyjnego o 8 - 10 proc. liczy w tym roku także BMW.

Także w Polsce sprzedaż prestiżowych marek opiera się kryzysowi.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bimax Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
DSR S.A.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
Lubricant Polska Sp. z o.o.