Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
renault_nissanSieć hiper- i supermarketów E.Leclerc oraz grupa Renault podpisały list intencyjny dotyczący wyposażenia parkingów sklepów sieci E. Leclerc w punkty ładowania akumulatorów samochodów elektrycznych.

Alians Renault-Nissan wesprze firmę E.Leclerc w wyposażaniu parkingów w punkty ładowania samochodów elektrycznych. Jeszcze w 2011 roku 50 centrów handlowych E.Leclerc zostanie wyposażonych w odpowiednią infrastrukturę, kolejnych 150 - do końca 2012 roku i 500 - do roku 2015.

Podjęta współpraca świadczy o wspólnych ambicjach: celem Aliansu Renault-Nissan jest zdobycie pozycji światowego lidera na rynku samochodów elektrycznych, a sieć E.Leclerc pragnie promować wśród swoich klientów bardziej odpowiedzialne i przyjazne dla środowiska podejście do konsumpcji.  

E. Leclerc i Alians Renault-Nissan wspólnie pracują nad projektem wyposażenia parkingów sieci
w infrastrukturę ładowania samochodów elektrycznych i analizują możliwość wprowadzenia nowych usług związanych z samochodami w centrach handlowych E.Leclerc, takich jak, np. wynajem samochodów elektrycznych. Powołano grupy robocze, którym wyznaczono następujące cele:

  • wybór rodzaju instalacji, która będzie najlepiej odpowiadała potrzebom właścicieli samochodów elektrycznych (standardowe ładowanie: 3 kW, szybkie ładowanie: 45 kW, lub obie te możliwości);
  • określenie ilości punktów ładowania, które należy przewidzieć, aby zaspokoić potrzeby klientów;
  • wsparcie centrów E.Leclerc w projektach realizacji infrastruktury ładowania.

Według szacunków Renault, w 2020 roku samochody elektryczne będą stanowiły 10% sprzedaży we Francji. Zawarte porozumienie ułatwi korzystanie z samochodów elektrycznych dzięki dostępowi do prostej, praktycznej i szybkiej w obsłudze infrastruktury ładowania.

Miliony konsumentów przyjeżdżają do naszych sklepów samochodami i zatrzymują się na naszych parkingach. Rozwój odpowiedzialnej konsumpcji oznacza również zmniejszenie niekorzystnego oddziaływania środków transportu na środowisko. Współpraca podjęta z Aliansem Renault-Nissan powinna zachęcić francuskich klientów do korzystania z samochodów elektrycznych – powiedział Michel-Edouard Leclerc, prezes E.Leclerc.

Współpraca z firmą Leclerc pozwoli na rozbudowę infrastruktury punktów ładowania na terenie Francji, poprzez włączenie 500 sklepów tej sieci znajdujących się na obszarze całego kraju – powiedział Patrick Pelata, zastępca dyrektora generalnego ds. operacyjnych,
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ANT Solutions Sp. z o.o.
Impel Group
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
HQ Plastics