Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Citroën to wiodący producent i pionier na rynku lekkich samochodów dostawczych. Marka zajmuje obecnie 6. miejsce w Europie z udziałem rynkowym na poziomie 9,2 proc. za pierwsze półrocze 2019 roku.


Citroën przyjął w 2018 roku strategię „Inspired by Pro”, aby umocnić swoją pozycję. Strategia zakłada tworzenie spersonalizowanych rozwiązań, które będą zaspokajać potrzeby klientów biznesowych pod względem produktowym (nowe gamy Berlingo Vana, Jumpy, czy Jumpera) oraz w zakresie usług świadczonych przez sieć.

Do 2025 roku marka planuje zrealizować wielką elektryczną ofensywę, której celem jest pełne zelektryfikowanie gamy. Ofensywa dotyczy lekkich samochodów dostawczych oraz powiązanych samochodów osobowych i stanie się ważnym czynnikiem wzrostu Citroëna. Pierwszym krokiem będzie w 100 proc. elektryczna wersja Jumpy w 2020 roku - efekt innowacyjnych rozwiązań Groupe PSA w zakresie elektryfikacji. Do 2021 roku będzie również wprowadzona w 100 proc. elektryczna wersja Nowego Berlingo Vana.

12112019095247 fot2
Citroën jest wiodącym producentem na rynku lekkich samochodów dostawczych, który nie musi niczego udowadniać w tym sektorze. Przypadająca w tym roku setna rocznica istnienia marki pozwoliła przypomnieć nietypowe kształty nadwozia, które przeszły do historii motoryzacji: 2 CV van, Typ H, C15, Berlingo. Citroën jest aktualnie szóstym co do wielkości producentem samochodów w Europie z udziałem rynkowym na poziomie 9,2 proc. Podstawą tego wyniku sąodważne produkty, od Berlingo Vana do Jumpera, nie zapominając o Jumpy, które na tle konkurencji wyróżniają się praktycznością i wyjątkowym komfortem. Modele te, inspirowane sposobami użytkowania nabywców, mogą podlegać różnym adaptacjom, aby lepiej sprostać potrzebom klientów biznesowych. Podejście „Inspired by Pro” dotyczyrównież koncepcji sieci sprzedażowej z nowym podejściem do sprzedaży detalicznej dla profesjonalistów. Jest dowodem dążenia marki do dostarczania klientom skrojonych na miarę rozwiązań, począwszy od przyjęcia klienta w salonie, poprzez poziom personalizacji i komfort, aby zapewnić unikatowe doświadczenia.

Transformacja energetyczna i inspiracje płynące z nowych sposobów użytkowania pozwolą marce rozpocząć wielką, elektryczną ofensywę w gamie samochodów dostawczych. Na niektórych rynkach jest dostępny Berlingo Electric.

Do 2021 roku marka planuje rozszerzyć ofertę samochodów elektrycznych dla klientów biznesowych o gamę w pełni elektrycznych kompaktowych vanów. Gama ta będzie idealnie odpowiadać profesjonalistom dzięki znakomitemu komfortowi, kontrolowanym kosztom eksploatacji, swobodzie poruszania się po centrach miast, możliwości wykonywania dostaw „ostatniego kilometra”, tak aby dotrzymać kroku szybkiemu rozwojowi branży e-commerce. W ciągu dwóch lat Groupe PSA wykorzysta swoje najlepsze know-how w zakresie rozwiązań w 100 proc. elektrycznych. Wprowadzi na rynek w pełni elektryczną wersję Jumpy, którego premiera jest przewidziana w 2020 roku, oraz w pełni elektryczną wersję Nowego Berlingo Vana do 2021 roku. Elektryfikacji będą poddane zarówno lekkie samochody dostawcze, jak i samochody osobowe.

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Galwanizer Sp. z o.o.
BARIBAL Group
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.