Automotive CEE Day 2020
Stokvis Tapes (do 14 lipca 2020)
Georg Utz (do 07 lipca 2020)
Myzer (do 15.05.2021)
Grafe (do 17.12.2020)
VIA (do 31.12.2020)
Solar (do 25 czerwca2021)
Icetech (do 21.10.2020)
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)
Sześć w pełni elektrycznych autobusów Volvo 7900 Electric rozpoczęło kursy na lotnisku w Birmingham w Wielkiej Brytanii. Wszystkie zostały wyprodukowane i dostarczone z polskiej fabryki Volvo Buses we Wrocławiu.

Rozpoczęcie kursów przez autobusy elektryczne to część inicjatywy podjętej przez lotnisko w Birmingham mającej na celu zapewnienie ekologicznego systemu transportu, przy jednoczesnej redukcji żużycia energii i kosztów eksploatacji pojazdów. Autobusy będą kursować na wszystkich trasach parkingowych wokół lotniska, w tym na trasie o długości 7,5 km prowadzącej do parkingu w Elmdon, a ich spodziewany roczny przebieg wyniesie około 30 tys. km.

Ze względu na konieczność całodobowej obsługi lotniska, każdy autobus Volvo 7900 Electric będzie ładowany na trasie - przy wykorzystaniu systemu ładowania pantografowego ’OppCharge’. Ładowanie baterii trwa do 6 minut, co umożliwia ciągłą pracę. Pantografy zostały zainstalowane poza terminalem lotniczym - na drugim i czwartym przystanku. Autobusy będą też ładowane za pomocą dwóch ładowarek CCS combo 2 o mocy 100kW, umieszczonych na parkingu autokarowym lotniska.

Jednym z powodów, dla którego lotnisko w Birmingham spośród oferty wielu producentów wybrało właśnie Volvo Buses i autobus 7900 Electric, jest oferowany przez firmę wysoki standard wsparcia technicznego i serwisowego dostępnego na poziomie lokalnym dzięki sieci dealerów Volvo.

Nick Page, Dyrektor Zarządzający Volvo Bus UK & Ireland, powiedział: - To wspaniałe zobaczyć, jak po 12 miesiącach planowania, Volvo 7900 Electric trafia na lotnisko w Birmingham, zapewniając klientom i partnerom lotniska wygodną, przyjazną dla środowiska obsługę autobusową. Jest to pierwszy w Wielkiej Brytanii projekt do obsługi lotnisk, wykorzystujący system pantografów z możliwością ładowania "OppCharge". Volvo dostarcza przy tym gotowe rozwiązanie - pojazdy oraz niezbędną infrastrukturę. Autobus Volvo 7900 Electric został przetestowany tutaj i w innych europejskich krajach. We wszystkich przypadkach udowodnił, że może przyczynić się do poprawy jakości powietrza na obsługiwanych trasach. Naszym celem jest rozwój pojazdów i technologii, w tym autobusów hybrydowych i w pełni elektrycznych, które przyczynią się do poprawy jakości powietrza, z korzyścią dla mieszkańców, osób pracujących i odwiedzających miasta w całej Wielkiej Brytanii -.

Nick Barton, Dyrektor Generalny lotniska w Birmingham, powiedział: - Jestem niezmiernie dumny, że jako pierwsze lotnisko w Wielkiej Brytanii wprowadziliśmy sześć w pełni elektrycznych autobusów, które będą wykorzystywały system szybkiego ładowania za pomocą pantografów. Autobusy te są dla nas dużym sukcesem, nie tylko jeśli chodzi o zmniejszenie emisji zanieczyszczeń, ale również poprawę komfortu podróżowania pasażerów. Autobusy Volvo 7900 Electric są znacznie cichsze niż te, z których korzystaliśmy wcześniej, zostały wyposażone w oparte na lokalizacji aktualizacje dla pasażerów, a także ładowarki USB wbudowane w każdy fotel. W najbliższych latach będziemy podejmować na lotnisku w Birmingham kolejne proekologiczne inicjatywy. W ciągu najbliższych 15 lat zainwestujemy znaczne środki w modernizację lotniskowych obiektów i usług, jednocześnie zmniejszając nasz ślad węglowy. Chcemy do 2033 roku osiągnąć ambitny cel w postaci zerowej emisji dwutlenku węgla netto. Chciałbym podziękować Volvo Bus UK za dostarczenie nowych, elektrycznych autobusów. Z niecierpliwością oczekuję na coraz bardziej ekologiczną przyszłość lotniska w Birmingham -.

Autobusy Volvo 7900 Electric zostały wprowadzone w Europie w 2015 roku jako część oferty Volvo Electromobility. Produkowane są w całości w Polsce - we wrocławskiej fabryce Volvo. Zapewniają do 80 proc. niższe zużycie energii niż autobusy z silnikiem diesla o tej samej wielkości. Volvo 7900 Electric to zeroemisyjny, dwuosiowy autobus z silnikiem elektrycznym i czterema akumulatorami niklowo-manganowo-kobaltowymi o wysokiej pojemności 50 kWh.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Galwanizer Sp. z o.o.
SHOT BLASTING Sp. z o.o.
CAMdivision Sp. z o.o.
Plasma Point Polska
GABEC
item Polska Sp. z o. o.