W 2013 r. skonsolidowana sprzedaż grupy Faurecia wyniosła 18,02 mld euro, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej. W samym II półroczu wzrost wyniósł 6,1 proc. (8,76 mld euro).
Sprzedaż w podziale na rynki:
Europa - 7,41 mld euro,
Ameryka Płn. - 3,71 mld euro (+1,3 proc.),
Azja - 1,71 mld euro (+24,3 proc.)
Ameryka Płd. - 717 mln euro, (+26,3 proc.).
Zysk netto spadł z 142 mln euro w 2012 r. do 88 mln euro rok później.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności