Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Podczas prezentacji zorganizowanej z okazji Dnia Inwestora w Paryżu spółka Faurecia przedstawiła swą strategię i cele średnioterminowe.

Spółka Faurecia ogłosiła, że w roku 2014 zamierza osiągnąć sprzedaż o wartości około 16 miliardów EUR, przy złożonym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 12% w okresie 2009 – 2014, z którego 8% to wzrost organiczny. Wartość sprzedaży wygenerowana poza terytorium Europy wzrośnie z 23% całkowitej wartości sprzedaży zrealizowanej przez spółkę Faurecia w roku 2009 do 42% w roku 2014. W tym kontekście w roku 2014 spółka Faurecia zamierza osiągnąć marżę operacyjną na poziomie 5 – 6% i wskaźnik dług netto/EBITDA poniżej 0,5.

Yann Debrière, Prezes i CEO, podkreślił, że realizacja planu Challenge 2009 pozwoliła spółce Faurecia wyjść z kryzysu w dobrej kondycji. W rezultacie Grupa mogła skorzystać z zalet konsolidacji w sektorze produkcji wyposażenia samochodowego dzięki dwóm najważniejszym przejęciom: Emcon Technologies oraz Plastal Germany, przy jednoczesnym wzmocnieniu stosunków z największymi producentami sektora motoryzacyjnego na świecie.

Yann Debrière ogłosił, że spółka Faurecia wchodzi w nowy etap rozwoju strategicznego, skupiając się na:
czterech rodzajach prowadzonej przez siebie działalności, przy czym każda z nich zajmuje miejsce w światowej trójce;
  • pozycji w branży w skali światowej i konkurencyjnej strukturze kosztów;
  • ekspansji światowych programów i platform konstrukcyjnych pojazdów;
  • ekspertyzach produktów i innowacji wspieranych przez światową sieć inżynieryjną, obejmującą Chiny i Indie;
  • silnej pozycji technicznej i komercyjnej w Ameryce Północnej.
Nowy etap opierać się będzie na:
  • dalszym wzmacnianiu wiodącej pozycji technologii spółki Faurecia we wszystkich rodzajach prowadzonej działalności;
  • przyspieszeniu rozwoju w Azji, w szczególności w Chinach i Korei Południowej.
Na rok 2014 Faurecia zakłada sprzedaż na poziomie 16 miliardów EUR

Podczas prezentacji zorganizowanej z okazji Dnia Inwestora w Paryżu spółka Faurecia przedstawiła swą strategię i cele średnioterminowe.

Spółka Faurecia ogłosiła, że w roku 2014 zamierza osiągnąć sprzedaż o wartości około 16 miliardów EUR, przy złożonym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 12% w okresie 2009 – 2014, z którego 8% to wzrost organiczny. Wartość sprzedaży wygenerowana poza terytorium Europy wzrośnie z 23% całkowitej wartości sprzedaży zrealizowanej przez spółkę Faurecia w roku 2009 do 42% w roku 2014.

W roku 2014 Faurecia zakłada sprzedaż na poziomie 16 miliardów EUR, marżę operacyjną na poziomie 5 – 6%

Podczas prezentacji zorganizowanej z okazji Dnia Inwestora w Paryżu spółka Faurecia przedstawiła swą strategię i cele średnioterminowe.

Spółka Faurecia ogłosiła, że w roku 2014 zamierza osiągnąć sprzedaż o wartości około 16 miliardów EUR, przy złożonym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 12% w okresie 2009 – 2014, z którego 8% to wzrost organiczny. Wartość sprzedaży wygenerowana poza terytorium Europy wzrośnie z 23% całkowitej wartości sprzedaży zrealizowanej przez spółkę Faurecia w roku 2009 do 42% w roku 2014. W tym kontekście w roku 2014 spółka Faurecia zamierza osiągnąć marżę operacyjną na poziomie 5 – 6% i wskaźnik dług netto/EBITDA poniżej 0,5.
Yann Debrière, Prezes i CEO, podkreślił, że realizacja planu Challenge 2009 pozwoliła spółce Faurecia wyjść z kryzysu w dobrej kondycji. W rezultacie Grupa mogła skorzystać z zalet konsolidacji w sektorze produkcji wyposażenia samochodowego dzięki dwóm najważniejszym przejęciom: Emcon Technologies oraz Plastal Germany, przy jednoczesnym wzmocnieniu stosunków z największymi producentami sektora motoryzacyjnego na świecie.

Yann Debrière ogłosił, że spółka Faurecia wchodzi w nowy etap rozwoju strategicznego, skupiając się na:
czterech rodzajach prowadzonej przez siebie działalności, przy czym każda z nich zajmuje miejsce w światowej trójce;
pozycji w branży w skali światowej i konkurencyjnej strukturze kosztów;
ekspansji światowych programów i platform konstrukcyjnych pojazdów;
ekspertyzach produktów i innowacji wspieranych przez światową sieć inżynieryjną, obejmującą Chiny i Indie;
silnej pozycji technicznej i komercyjnej w Ameryce Północnej.
Nowy etap opierać się będzie na:
dalszym wzmacnianiu wiodącej pozycji technologii spółki Faurecia we wszystkich rodzajach prowadzonej działalności;
przyspieszeniu rozwoju w Azji, w szczególności w Chinach i Korei Południowej.

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Shapers’ Polska Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
Alucrom Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
SAFECHEM Europe GmbH