Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
fca logo Studenci nowego kierunku, będącego efektem współpracy grupy Fiat Chrystler Automobiles i CRF (jej ośrodka badawczego) oraz mieszczącej się w Trydencie Fundacji Bruno Kesslera, uzyskają wiedzę z zakresu projektowania i rozwoju inteligentnych systemów stosowanych w samochodach podłączonych do Internetu i samochodach autonomicznych.

Wiedza ta będzie niezbędna wobec zachodzących obecnie zmian na globalnym rynku motoryzacyjnym i idących za nimi wyzwań technicznych.
 
190403 FCA_AdBot
 
Celem studiów magisterskich II stopnia na kierunku technologie pojazdów bezzałogowych i technologie wspomagające (Autonomous Driving and Enabling Technologies - ADBoT), oferowanych przez Uniwersytet Modeny i Reggio Emilia oraz Uniwersytet w Trydencie, jest wykształcenie nowego pokolenia specjalistów z branży motoryzacyjnej.
 
Inauguracja trwających rok studiów odbędzie się 20 maja 2019 na Uniwersytecie w Trydencie. Program studiów będzie realizowany w języku angielskim i obejmie 1500 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Dzięki przyznanym stypendiom studenci będą mogli uzyskać 60 punktów zaliczeniowych uznawanych na wszystkich uczelniach w Unii Europejskiej. Zapisy na studia prowadzone są do piątku, 19 kwietnia 2019. O przyjęcie na jedno z 20 miejsc mogą ubiegać się osoby posiadające dyplom magistra z dziedziny mechatroniki, inżynierii komputerowej, elektrotechniki, mechaniki, inżynierii materiałowej, inżynierii lotniczej i kosmicznej, inżynierii biomedycznej albo inżynierii chemicznej.
Docelowo studia mają wykształcić specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje do pracy nad projektowaniem i rozwojem inteligentnych systemów w samochodach podłączonych do Internetu i samochodach autonomicznych.

FCA i CRF zdecydowały się wesprzeć ten program studiów II stopnia, ponieważ stanowi on istotną okazję do zdobycia precyzyjnych umiejętności w dziedzinie, która będzie coraz bardziej strategiczna dla samochodu. Dla inżynierów, którzy dziś rozpoczynają pracę w sektorze motoryzacyjnym, niezbędne jest uzupełnienie konwencjonalnego szkolenia mechanicznego o nową wiedzę: od sztucznej inteligencji do uczenia się maszyn, od bezpieczeństwa cybernetycznego do fuzji czujników.

Inżynierowie rozpoczynający karierę w branży muszą obecnie uzupełniać tradycyjne wykształcenie mechaniczne o nową wiedzę z różnych dziedzin -  od sztucznej inteligencji, przez uczenie maszynowe, po bezpieczeństwo teleinformatyczne i przetwarzanie sygnałów z kilku detektorów.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Bimax Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS