![](/images/stories/flags/italy_flag.jpg)
Zgodnie z wcześniejszymi nieoficjalnymi informacjami, FCA potwierdził, że pozostawi produkcję Fiata Pandy we Włoszech.
29 listopada br. kierownictwo koncernu przedstawiło plan produktów dla włoskich fabryk tego koncernu. W spotkaniu ze związkami zawodowymi wzięli udział dyrektor generalny koncernu Mike Manley oraz szef na region EMEA Pietro Gorlier.
W latach 2019-2021 w fabrykach we Włoszech rozstanie uruchomiona produkcja 13 całkowicie nowych lub poddanych modernizacji modeli samochodów, oraz rozwijane będą nowe napędy ze znaczącym ukierunkowaniem na technologie hybrydowe i elektryczne.
Zapowiedziano uruchomienie modeli: nowego elektrycznego Fiata 500 BEV w Mirafiori, Jeepa Compass na rynek europejski w Melfi, kompaktowego SUVa Alfa Romeo oraz Fiata Pandy MHV (Mild Hybrid Vehicle) w Pomigliano.
Wartość inwestycji w najbliższych latach ma przekroczyć ponad 5 mld euro.
W komunikacie FCA brak jest informacji o planach produkcyjnych dla fabryk poza granicami Włoch - w Serbii, Polsce (Tychy) i w Turcji.
Wartość inwestycji w najbliższych latach ma przekroczyć ponad 5 mld euro.
W komunikacie FCA brak jest informacji o planach produkcyjnych dla fabryk poza granicami Włoch - w Serbii, Polsce (Tychy) i w Turcji.