Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W grudniu 2012 r. na francuskim rynku motoryzacyjnym zarejestrowano 160,4 tys. nowych aut, o 14,6 proc. mniej niż 12 miesięcy wcześniej, podało stowarzyszenia CCFA.

Spadki dotknęły niemal wszystkie marki - wzrosty zanotowały jedynie: Audi (+3,5 proc.), Toyota (+8,9 proc.), Infiniti (+46,3 proc.), BMW (+17,4 proc.), Mini (+7,7 proc.), Kia (+6 proc.), Hyundai (+70,8 proc.) i Mercedes (+12,5 proc.).

Renault, lider sprzedaży zanotował 32-procentowy (23,27 tys.) Peugeot sprzedał niewiele mniej (23,2 tys., -10,3 proc.). Druga marka grupy PSA znalazła klientów na 19,1 tys. pojazdów (-18,5 proc.). W sumie na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło w grudniu zeszłego roku 45,37 proc. wszystkich zarejestrowanych nowych pojazdów.

W całym 2012 r. we Francji zarejestrowano niespełna 1,9 mln nowych pojazdów, o 13,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Na auta francuskie przypadło 52,56 proc. całości rynku, w tym 18 proc. na Renault (343,35 tys. sztuk, -24,7 proc.), 16,00 proc. na Peugeot (305,5 tys., -17,4 proc.), 14,03 proc. na Citroena (266,44 tys., -17,5 proc.) i 4,25 proc. na Dacię (80,8 tys., -9,2 proc.).
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ProfilGate
ABC Colorex Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
RABUGINO Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.