Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
W lutym br. we Francji zarejestrowano o 20,2 proc. mniej nowych aut niż rok wcześniej. Miesiąc później rynek motoryzacyjny zanotował jeszcze większy spadek.

W marcu we Francji zarejestrowano 197 tys. samochodów, o 23,5 proc. mniej niż 12 miesięcy wcześniej.

Renault, główny gracz na krajowym rynku, sprzedał o 29,8 proc. mniej aut (37,7 tys. sztuk) niż rok wcześniej. Marki grupy PSA zanotowały jeszcze większe spadki - Peugeot sprzedało niespełna 32 tys. aut (-31,9 proc.) a Citroen - 27,3 tys. (-34,6 proc.). W sumie w ostatnim miesiącu I kwartału 2012 r. na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło 52,02 proc. wszystkich zarejestrowanych nowych samochodów we Francji, o 6,16 proc. mniej niż 12 miesięcy wcześniej.

W marcu br. wzrostem sprzedaży mogły się pochwalić tylko nieliczne marki: Skoda (+16,5 proc.), Lancia (+122 proc.), Daihatsu (+322,2 proc.), Kia (+35,4 proc.), Hyundai (+53,1 proc.) oraz Mercedes (+28,9 proc.).

W okresie styczeń-marzec 2012 r. na rynku francuskim zarejestrowano 507,1 tys. nowych pojazdów, o 21,7 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Na auta Renault/Dacia i PSA przypadło 53,13 proc. całości, w tym 19,13 proc. na Renault (97 tys. sztuk, -30 proc.), 16,02 proc. na Peugeot (81,2 tys., -32,1 proc.), 14,23 proc. na Citroena (72,1 tys., -28,1 proc.) i 3,58 proc. na Dacię (18,1tys., -31,5 proc.)
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
RABUGINO Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.