Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W październiku br. we Francji zarejestrowano 171,4 tys. nowych samochodów, o 18,7 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z danych CCFA (Le Comité des Constructeurs Français d’Automobiles).

Spadki sprzedaży nie dotknęły jedynie takich marek jak Hyundai, Kia, Nissan i Audi. Renault, główny gracz na rynku francuskim, zanotowało 23 proc. spadek sprzedaży (38,3 tys. sztuk). Kolejne dwa miejsca należą do marek PSA, Peugeot - 28,7 tys. (-18,7 proc.) i Citroena - 26,8 tys. (-15,9 proc.). Na auta tych trzech firm przypadło w październiku br. 54,7 proc. wszystkich sprzedanych samochodów we Francji (-0,3 proc.).

W okresie dziesięciu miesięcy 2010 r. we Francji zarejestrowano 1,83 mln nowych pojazdów, o 1,4 proc. więcej niż w 2009 r. Na auta Renault i PSA przypadło 54,8 proc. całości, w tym 22,2 proc. na Renault (406,3 tys. sztuk, -2,1 proc.), 17,7 proc. na Peugeot (383,9 tys., + 3,6 proc.) i 15,2 proc. na Citroena (329,4 tys., -3 proc.).
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
GREG-PLAST
GABEC
Kempny Komponenty