Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Wiele wskazuje, że lipcowy 1-procentowy wzrost sprzedaży aut nie był niestety początkiem odbicia na francuskim rynku motoryzacyjnym. W sierpniu zarejestrowano o 10,9 proc. mniej nowych samochodów osobowych (85,6 tys. sztuk) niż przed rokiem.
Stowarzyszenie CCFA zwraca uwagę, że jeśli uwzględnić różnicę dni roboczych (21 dni w sierpniu br. wobec 22 dni przed rokiem) to spadek wynosi 6,7 proc.

Sprzedaż Renault wzrosła o 4,6 proc. (16,2 tys.) podczas gdy konkurencyjnych marek koncern PSA spadła: Peugeot o 17,1 proc. (13,7 tys. sztuk) a Citroena o 17,4 proc. (9,8 tys.). Na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło w sierpniu br. 53,11 proc. wszystkich sprzedanych aut (45,44 tys. sztuk).

W okresie styczeń-sierpień 2013 r. we Francji zostało zarejestrowanych niecałe 1,17 mln nowych samochodów, o 9,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Na auta francuskie przypadło 53,42 proc. całości, w tym:
  • 18,57 proc. na Renault (216,7 tys. sztuk, -8,9 proc.),
  • 16,31 proc. na Peugeot (190,4 tys., -9,8 proc.),
  • 13,34 proc. na Citroena (155,7 tys., -15,7 proc.)
  • 5,16 proc. na Dacię (60,2 tys., +7 proc.).
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Deltax Programming Sp. z o.o.
QualityHUB24
HQ Plastics
MESH Works Inc.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.