Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
altW styczniu bieżącego roku liczba rejestracji nowych samochodów we Francji spadła o blisko 21 proc. w stosunku do tego samego okresu 2011 roku.
 
W pierwszym miesiącu 2012 r. zarejestrowano 147,1 tys. nowych aut (-20,7 proc.). Spadki dotknęły większość marek - szczególnie dotkliwe były one dla  głównych graczy. Renault, lider rynku miał o 36,9 proc. niższą sprzedaż (25,9 tys.) niż rok wcześniej. Peugeot i Citroen, należące do PSA sprzedały odpowiednio: 24,4 tys. sztuk (-29,6 proc..) i 21,1 tys. aut (-24,7 proc.). W styczniu br. łączny udział marek francuskich (w tym Dacii) spadł do 53,46 proc. rynku (w styczniu 2011 r. udział wynosił 60,18 proc.).

Podczas gdy część producentów zanotowała bardzo poważne spadki (np. Opel - -45,3 proc. czy Fiat - -40.9 proc.) istniały marki o znacznym potencjale wzrostu np. Volkswagen (+26,8 proc.), Audi (+15,1 proc.) Skoda (+18,3 proc.), BMW (+20 proc.) czy Nissan (+19 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
RADMOT Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
ProfilGate
GREG-PLAST
Craemer GmbH