Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
hella logo HELLA, jeden z wiodących światowych dostawców przemysłu motoryzacyjnego, w roku obrotowym 2014/2015 odnotowała sprzedaż na poziomie 5,8 mld. euro, co stanowi 9% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Skorygowany zysk operacyjny (EBIT) wzrósł o 12% do 445 mln euro (w roku poprzednim wyniósł 399 mln euro). W segmencie aftermarket, HELLA odnotowała wzrost przychodów o 5% do kwoty 1.130.000 euro, głównie z tytułu działalności hurtowej w Danii i w Polsce.

- Miniony rok fiskalny był bardzo udany dla HELLI - mówi dr Rolf Breidenbach, Prezes Zarządu HELLA. - Osiągnęliśmy nasze cele: kontynuowaliśmy wzrost znacznie powyżej poziomu rynkowego, a także odnotowaliśmy wzrost rentowności.

Do dobrych wyników HELLI przyczyniła się koniunktura w branży motoryzacyjnej, popyt na rynku, a także kilka nowych premier produktów, które obejmowały w szczególności reflektory z technologią LED i złożone systemy elektronicznego wsparcia kierowcy i zarządzania energią. Koncern zwiększa systematycznie nakłady na badania i rozwój jako kluczowy element swojej strategii. Celem firmy jest dalsze umacnianie pozycji lidera technologicznego w swojej branży.

- Technologicznie wiodące produkty są kluczem do strategii HELLI - mówi dr Breidenbach. - One tworzą przewagę konkurencyjną, a jednocześnie budują fundament naszego przyszłego rozwoju.

W swoich badaniach firma koncentruje się na koncepcjach, które umożliwiają kompleksowe wykorzystanie technologii LED we wszystkich segmentach pojazdów, oraz na rozwoju technologii, które pomagają w zmniejszaniu emisji CO2.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Shapers’ Polska Sp. z o.o.
GREG-PLAST
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
QualityHUB24