Początkowo plan zakładał dobicie do miliona w ciągu 100 dni, jednak kampania wzbudziła tak duże zainteresowanie opinii publicznej, że cel został osiągnięty w czwartek 21 czerwca, 15 dni przed czasem.
„Ogromnie cieszymy się, że udało nam się dobić do miliona zdeklarowanych przed czasem" - powiedział Paul Willcox, Starszy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu w europejskim oddziale Nissana. „To pokazuje, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że samochody takie jak Nissan LEAF mogą stanowić prawdziwą alternatywę. I chociaż Nissanowi udało się osiągnąć zamierzony cel wcześniej, niż planowano, to The Big Turn On nadal będzie promować w 100% elektryczny model LEAF".
Oprócz zachęcania kierowców z Francji, Niemiec, Holandii i Wielkiej Brytanii do rozważenia korzyści płynących z jazdy samochodem zeroemisyjnym, kampania pokazuje także, że jazda Nissanem LEAF jest niezwykle bezpieczna, przyjazna dla środowiska i ekonomiczna, a jego zasięg pomiędzy ładowaniami jest wystarczający do zaspokojenia większości potrzeb codziennego użytkowania .
Po zakończeniu kampanii, miasto z największą liczbą nowo zadeklarowanych zwolenników samochodów elektrycznych otrzyma 30 szybkich ładowarek Nissan, a osoba, która zachęci najwięcej ludzi do „włączenia elektryczności" wygra Nissana LEAF.
Te zgodne ze standardem CHAdeMO szybkie ładowarki to tylko część z puli 400, jakie Nissan planuje przekazać miastom w całej Europie do końca 2012 r. w celu przyspieszenia rozwoju infrastruktury. Akumulatory w Nissanie LEAF oraz innych zgodnych z tym standardem pojazdach mogą zostać naładowane do 80% pojemności w zaledwie 30 minut, co umożliwia odbywanie dłuższych podróży. Pierwsze szybkie ładowarki Nissana zainstalowano już w Holandii oraz we Francji.
Wzięcie udziału w The Big Turn On jest tak proste, jak kliknięcie myszką komputera na stronie internetowej poświęconej tej inicjatywie - http://www.thebigturnon.com/ - poprzez portale społecznościowe takie jak Twitter i Facebook lub odbycie jazdy testowej Nissanem LEAF.