Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
nissanThe Big Turn On, ambitna kampania internetowa Nissana, której celem jest nakłonienie miliona ludzi do „włączenia elektryczności", czyli zadeklarowania poparcia dla samochodów elektrycznych, osiągnęła planowany rezultat przed czasem.

Początkowo plan zakładał dobicie do miliona w ciągu 100 dni, jednak kampania wzbudziła tak duże zainteresowanie opinii publicznej, że cel został osiągnięty w czwartek 21 czerwca, 15 dni przed czasem.
 
„Ogromnie cieszymy się, że udało nam się dobić do miliona zdeklarowanych przed czasem" - powiedział Paul Willcox, Starszy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu w europejskim oddziale Nissana. „To pokazuje, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że samochody takie jak Nissan LEAF mogą stanowić prawdziwą alternatywę. I chociaż Nissanowi udało się osiągnąć zamierzony cel wcześniej, niż planowano, to The Big Turn On nadal będzie promować w 100% elektryczny model LEAF".

Oprócz zachęcania kierowców z Francji, Niemiec, Holandii i Wielkiej Brytanii do rozważenia korzyści płynących z jazdy samochodem zeroemisyjnym, kampania pokazuje także, że jazda Nissanem LEAF jest niezwykle bezpieczna, przyjazna dla środowiska i ekonomiczna, a jego zasięg pomiędzy ładowaniami jest wystarczający do zaspokojenia większości potrzeb codziennego użytkowania .

Po zakończeniu kampanii, miasto z największą liczbą nowo zadeklarowanych zwolenników samochodów elektrycznych otrzyma 30 szybkich ładowarek Nissan, a osoba, która zachęci najwięcej ludzi do „włączenia elektryczności" wygra Nissana LEAF.

Te zgodne ze standardem CHAdeMO szybkie ładowarki to tylko część z puli 400, jakie Nissan planuje przekazać miastom w całej Europie do końca 2012 r. w celu przyspieszenia rozwoju infrastruktury. Akumulatory w Nissanie LEAF oraz innych zgodnych z tym standardem pojazdach mogą zostać naładowane do 80% pojemności w zaledwie 30 minut, co umożliwia odbywanie dłuższych podróży. Pierwsze szybkie ładowarki Nissana zainstalowano już w Holandii oraz we Francji.

Wzięcie udziału w The Big Turn On jest tak proste, jak kliknięcie myszką komputera na stronie internetowej poświęconej tej inicjatywie - http://www.thebigturnon.com/ - poprzez portale społecznościowe takie jak Twitter i Facebook lub odbycie jazdy testowej Nissanem LEAF.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

LINEX Sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.