Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
slovakiaSpadek popytu Europie na auta z silnikami  wysokoprężnymi ma wpływ na zmiany w fabryce KIA Motors Slovakia w Żylinie, poinformował portal eTrend.sk.

- Ze względu na zwiększone zainteresowanie silnikami benzynowymi elastycznie zareagowaliśmy do potrzeb naszych klientów i chwilowo wzmocniliśmy ich produkcję - powiedział rzecznik prasowy fabryki. Część pracowników zatrudnionych przy produkcji silników wysokoprężnych przeszła w tym tygodniu do montażu jednostek benzynowych. Inna grupa osób z diesli została zaangażowana do  procesów końcowego montażu samochodów.

4037W 2016 roku wyprodukowano w Żylinie rekordową liczbę zarówno jednostek napędowych jak i aut. Linie montażowe opuściło 612,9 tys. silników (wzrost o  proc.) oraz 339,5 tys. samochodów (wobec 338 tys. w 2015 r.).

Ponad połowa jednostek napędowych została wyeksportowana do fabryki Hyundai Motor Manufacturing Czech. Najwięcej zmontowano silników wysokoprężnych o pojemności 1,7 l (24 proc. produkcji). 

0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RABUGINO Sp. z o.o.
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
Craemer GmbH
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.