Spadek popytu Europie na auta z silnikami wysokoprężnymi ma wpływ na zmiany w fabryce KIA Motors Slovakia w Żylinie, poinformował portal eTrend.sk.
- Ze względu na zwiększone zainteresowanie silnikami benzynowymi elastycznie zareagowaliśmy do potrzeb naszych klientów i chwilowo wzmocniliśmy ich produkcję - powiedział rzecznik prasowy fabryki. Część pracowników zatrudnionych przy produkcji silników wysokoprężnych przeszła w tym tygodniu do montażu jednostek benzynowych. Inna grupa osób z diesli została zaangażowana do procesów końcowego montażu samochodów.
W 2016 roku wyprodukowano w Żylinie rekordową liczbę zarówno jednostek napędowych jak i aut. Linie montażowe opuściło 612,9 tys. silników (wzrost o proc.) oraz 339,5 tys. samochodów (wobec 338 tys. w 2015 r.).
Ponad połowa jednostek napędowych została wyeksportowana do fabryki Hyundai Motor Manufacturing Czech. Najwięcej zmontowano silników wysokoprężnych o pojemności 1,7 l (24 proc. produkcji).
- Ze względu na zwiększone zainteresowanie silnikami benzynowymi elastycznie zareagowaliśmy do potrzeb naszych klientów i chwilowo wzmocniliśmy ich produkcję - powiedział rzecznik prasowy fabryki. Część pracowników zatrudnionych przy produkcji silników wysokoprężnych przeszła w tym tygodniu do montażu jednostek benzynowych. Inna grupa osób z diesli została zaangażowana do procesów końcowego montażu samochodów.
W 2016 roku wyprodukowano w Żylinie rekordową liczbę zarówno jednostek napędowych jak i aut. Linie montażowe opuściło 612,9 tys. silników (wzrost o proc.) oraz 339,5 tys. samochodów (wobec 338 tys. w 2015 r.).
Ponad połowa jednostek napędowych została wyeksportowana do fabryki Hyundai Motor Manufacturing Czech. Najwięcej zmontowano silników wysokoprężnych o pojemności 1,7 l (24 proc. produkcji).