W okresie ośmiu miesięcy 2010 r. Škoda Auto sprzedała 493,2 tys. aut. To o 13,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. W tym okresie największy producent pojazdów w Czechach zanotował 71,2 proc. wzrost sprzedaży na rynku chińskim (115,2 tys.).
W krajach Europy Zachodniej (bez Niemiec) nastąpił 27,4 proc. wzrost. Szczególnie wysoki popyt miał miejsce w Portugalii, Norwegii, Szwecji, Finlandii i Wlk. Brytanii.
Sprzedaż Škody według modeli (sierpień 2010 r.):
- Octavia (23,3 tys., +13,2 proc.),
- Fabia (16,5 tys., -14,6 proc.),
- Superb (7 945 sztuk, +153,4 proc.),
- Yeti (3 966 szt.),
- Roomster (2 322 sztuk, -28,2 proc.),
- Octavia Tour (1 879 sztuk, -36,4 proc.).