Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W wyniku działań podjętych przez poszczególne kraje UE w celu zwalczania rozprzestrzeniania się koronawirusa obserwujemy już znaczne zakłócenia w międzynarodowych łańcuchach dostaw, bardzo trudne warunki logistyczne i znaczne trudności w planowaniu umów.

Jednocześnie pracownicy firm wykazują nerwowość i lęk przed dalszym rozprzestrzenianiem się koronawirus w grupach roboczych. Dlatego decyzja poszczególnych producentów nie jest zaskakująca i oczywiście nieunikniona, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się COVID-19.

Auta Grupy Volkswagen są również jednym z najważniejszych klientów czeskich dostawców, a biorąc pod uwagę ten sam krok u innych europejskich producentów, następne dwa, trzech tygodnie będą stanowić poważny problem dla wszystkich firm z sektora motoryzacyjnego i branż powiązanych.

Eksport czeskich dostawców (członków AutoSAP), który w większości trafia do krajów UE, wynosi około 350 miliardów koron rocznie a udział dostawców (członków AutoSAP) w całkowitym eksporcie wynosi około 40 proc. Spowoduje to ogromne straty dla firm, ale głęboko wierzę, że przemysł powróci do normalnego działania po ustąpieniu obecnego zagrożenia .

Zdeněk Petzl
Dyrektor Wykonawcze
Stowarzyszenia Przemysłu Motoryzacyjnego: (AutoSAP)
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bodycote Polska Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Bimax Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.