Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
20 maja br. zostały zaprezentowane szczegóły ekspasji marki Lancia na wybrane rynki Unii Europejskiej. Dziesięcioletni plan strategiczny tej marki zakłada wprowadzanie, począwszy od 2024 roku, trzech nowych modeli, jednego co dwa lata.

„Dzisiaj jest ważny dzień”, powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia, „Lancia jest teraz gotowa na Europę, robiąc pierwszy krok, aby stać się wiarygodną i szanowaną marką w segmencie premium. Nasz dziesięcioletni plan, zatwierdzony we wrześniu ubiegłego roku, krok po kroku nabiera kształtów. Jesteśmy włoską marką elegancji i to jest nasz renesans. Innowacje i ponadczasowy design zawsze były naszymi podstawowymi wartościami i do nich chcemy dodać zrównoważony rozwój, zorientowanie na klienta i odpowiedzialność, ponieważ patrzymy w przyszłość z wielką ambicją”.

Dziesięcioletni plan Lancii rozpocznie się w 2024 roku od nowej Lancii Ypsilon, o długości około 4 metrów, należącej do segmentu B. Nowy Ypsilon zostanie wprowadzony na rynek ze 100-procentowym zelektryfikowanym układem napędowym. W 2026 roku wejdzie do oferty nowy flagowiec o długości 4,6 metra, który pozwoli marce wejść do największego segmentu w Europie. Rok 2028 będzie rokiem nowej 4,4-metrowej „Delty”, wyrzeźbionego i muskularnego samochodu o geometrycznych liniach, który ma przyciągnąć entuzjastów motoryzacji w całej Europie.

Od 2026 roku Lancia będzie wprowadzać wyłącznie modele w 100 proc. elektryczne, a od 2028 roku będzie sprzedawać wyłącznie modele w 100% elektryczne.

Sprzedaż aut tej marki zostanie przywrócona w 6 krajach - we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Belgii, Luksemburgu i Holandii (dotychczas jedynym rynkiem sprzedażowym były Włochy). Jakie krytegia doprowadziły do wyboru tych krajów? Pierwsza to miłość i pasja do „Made in Italy”, z Hiszpanią, Belgią i Francją na czele. Po drugie, znaczenie sprzedaży online, z Holandią i Niemcami na pierwszym miejscu. I po trzecie, znaczenie segmentu premium B, który we wszystkich tych krajach plasuje się w pierwszej piątce.

Lancia ma być obecna w  Europie w 60 największych miastach z siecią 100 dealerów z Innowacyjnym modelem dystrybucji zakładającym sprzedaż online na poziomie 50 procent.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
Impel Group