Saab Automobile nadal krwawi. Produkcja w fabryce w Trollhättan została wstrzymana półtora miesiąca temu - pisze Tony Fang na łamach wtorkowej edycji dziennika Dagens Industri.
Jego zdaniem, Saab Automobile by móc przetrwać potrzebuje jako właściciela bardzo solidnego producenta samochodów, który by miał silne poparcie chińskiego rządu, a nie jedynie dystrybutora, jakim jest Pang Da.
Koncern Toyoty poinformował, że w związku z szybszą normalizacją produkcji w Japonii, od 1 czerwca br. europejskie zakłady powrócą do poziomu produkcji z przed marcowego trzęsienia ziemi.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności