Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Magna International zamierza przeprowadzić rozmowy z Volkswagenem, aby go uspokoić. VW zastrzegł, że może zakończyć współpracę w zakresie dostaw części.

Kanadyjsko-austriackie konsorcjum zaczęło rozmowy ze swoimi klientami, aby zapewnić ich, że odpowiednio rozdzieli działalność dostawczą od produkcji samochodów, po przejęciu większości udziałów w Oplu, uniemożliwiając tym samym transfer technologii.  

Donald Walker, wiceszef Magny powiedział we wtorek, ze osobiście rozmawiał z klientami, jak powinno wyglądać oddzielenie działalności i ochrona technologii.  ""Konkretnie, Volkswagen powiedział, że jest potrzebne sfinalizowanie procedur wewnętrznych i musimy więcej z nimi dyskutować," powiedział Walker. "Myślę, że następnym krokiem będzie spotkanie z nimi", dodał.

Ostatnio przedstawiciele VW ostrzegli, że mogą być zmuszeni odebrać Magnie tę działalność biznesową, w którą zaangażowany jest know-how koncernu z Wolfsburga.

Walker podkreślił, że główny cel konsorcjum jest uzyskanie dobrego zwrotu z inwestycji w Oplu, a nie konkurowanie ze swoimi klientami.

Analitycy uważają, że angażując się w niemiecką markę, Magna ryzykuje 23 mld dolarów przychodu z dostaw komponentów do koncernów motoryzacyjnych. Wśród jej klientów są m.in: General Motors, Ford Motor, Chrysler, Daimler czy BMW.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Mondi Simet Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.
GREG-PLAST
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.