Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Mitsubishi Motors kontynuuje zdobywanie najbardziej wymagających ze światowych rynków motoryzacyjnych. Na kurczącym się (-1,6 proc.) europejskim rynku sprzedaż MME od stycznia do września 2019 wzrosła o 7 proc. i osiągnęła ponad 134,8 tys.

Na szczycie rankingu znalazły się dwa samochody niskoemisyjne: Space Star/Mirage i Outlander PHEV (42,5 proc. całości sprzedaży):

  • Space Star/Mirage: (+12 proc.)
  • Outlander PHEV: (+78 proc.)
  • ASX (poprzedni): (-7 proc.)
  • Eclipse Cross: (+8 proc.)
  • L200 (poprzedni): 18 450 (+12 proc.)


Flagowy model Mitsubishi Outlander PHEV pozostaje również najlepiej sprzedającym się pojazdem hybrydowym typu plug-in w Europie w ciągu pierwszych 9 miesięcy roku fiskalnego 2019 (wszystkie marki, wszystkie segmenty, wszystkie formaty - źródło: JATO - 12 największych rynków UE). Od wprowadzenia na rynek w październiku 2013 r. osiągnął łączną liczbę 151 735 egzemplarzy sprzedanych w Europie.

my19 phev mmc pix

W pierwszych 9 miesiącach roku 2019 sprzedaż 32 europejskich dystrybutorów Mitsubishi Motors kształtowała się następująco (pierwsza dziesiątka):

  • Niemcy 41 930 (+3 proc.)
  • Wielka Brytania: 22 625 (-6 proc.)
  • Hiszpania: 11 969 (+20 proc.)
  • Włochy: 7 342 (+51 proc.)
  • Francja: 7 068 (+40 proc.)
  • Holandia: 5 710 (-3 proc.)
  • Szwecja: 4881 (+31 proc.)
  • Polska: 4 864 (+21 proc.)
  • Austria: 4286 (-13 proc.)
  • Norwegia: 4 200 (+15 proc.)

Wyzwania i szanse
 
Chociaż minione 9 miesięcy budzi zadowolenie, Mitsubishi Motors jest wciąż świadome trudnego otoczenia biznesowego - twierdzi Bernard Loire, Prezes i Dyrektor Generalny MME: - Mitsubishi Motors ma dziś wyjątkową pozycję na rynku europejskim, dzięki modelom z segmentu SUV i technologii hybrydowej plug-in, a także świetnej reputacji, dotyczącej jakości i zaawansowanych rozwiązań inżynieryjnych. Na naszą pozycję miało także wpływ celne prognozowanie przepisów dotyczących emisji. Wspólnie z MMC, naszymi europejskimi dystrybutorami i zespołem MME z pewnością pomnożymy te aktywa -.


- Jesteśmy jednak świadomi nadchodzących trudności – wyzwań zewnętrznych, przed którymi stoi cały przemysł motoryzacyjny, od bardzo niestabilnego rynku walutowego, po problemy polityczne i handlowe. - dodał.

- Jest to kolejny powód, dla którego należy dążyć do strategii zrównoważonego wzrostu w Europie, w której rozwój wizerunku naszej marki będzie miał pierwszeństwo przed wzrostem sprzedaży wolumenu, poszerzanego o wiele nowych produktów, począwszy od nowego ASX oraz nowego L200, który właśnie trafia na rynek europejski  - podsumował Bernard Loire.


0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bimax Sp. z o.o.
YETICO S.A.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.