Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Przedstawiciele krajów Unii osiągnęli kompromis w sprawie bardziej surowych norm emisji spalin dla nowych aut po 2020 r.

Ogólne  porozumienie  o przyjęciu limitu 95 g dwutlenku węgla na kilometr musi teraz uzyskać oficjalne poparcie krajów Unii.

Starania Niemiec, aby zapewnić możliwość produkowania przez BMW i Daimlera luksusowych pojazdów emitujących więcej spalin, utrudniały rozmowy w  końcowej fazie.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
GREG-PLAST
WOLMOT Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.