Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W styczniu br. Francuzi kupili 185,6 tys. nowych aut, wynika z danych CCFA (Le Comité des Constructeurs Français d’Automobiles). To o 8,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Ostatni raz wzrost sprzedaży nowych aut na francuskim rynku motoryzacyjnym miał miejsce w kwietniu 2010 r.

W styczniu niemal wszystkie marki mogły pochwalić się rosnącą sprzedażą. Jednak największy gracz zanotował minimalny spadek. Renault sprzedało 41,1 tys. aut, o 1,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Konkurencyjne marki koncernu PSA zanotowały wzrosty. Peugeot sprzedało 34,78 tys. pojazdów (+13,7 proc.) a Citroen niemal 28,1 tys. (+8,4 proc.). Na auta tych trzech producentów przypadło w styczniu 56 proc. styczniowej sprzedaży we Francji, o 1,2 proc. mniej niż 12 miesięcy wcześniej.

Dużymi wzrostami sprzedaży w zeszłym miesiącu mogą pochwalić się taki marki jak Hyundai/Kia (42,9 proc., 4,2 tys. aut) czy modele należące go GM/Opla (42,9 proc, 9,7 tys.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Impel Group
Nifco Poland Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
DSR S.A.
GREG-PLAST