Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
altŠKODA nie ustaje w rozwoju: Czesi witają rok z kolejnymi rekordami sprzedaży. W lutym dostarczono do klientów na całym świecie aż 76 000 samochodów - o 8,3% więcej niż w tym samym miesiącu rok temu.

Ponad 3 000 z nich trafiło do Polski, co umacnia ŠKODĘ na pozycji zdecydowanego lidera naszego rynku.
 
Po wyjątkowo udanym roku 2014, w 2015 ŠKODA nie przerywa pasma sukcesów. Czeska marka zanotowała swój najlepszy wynik za luty w całej historii, na wielu rynkach osiągając imponujące wzrosty. Szczególnie znaczący rozwój sprzedaży zanotowano w Europie Centralnej, gdzie wynik poprawiono aż o 12,4% wobec lutego 2014.

Marka kontynuuje swoją ekspansję w równie imponującym stopniu na całym świecie: wzrosty zanotowano wszędzie, od Szwajcarii i Włochy przez Egipt i Turcję aż po Australię, podczas gdy największy odbiorca ŠKODY na świecie, Chiny, w porównaniu do lutego zeszłego roku zwiększył rezultat sprzedażowy o całe 24% do 17 700 egzemplarzy.

„ŠKODA doskonale weszła w rok 2015 rysując perspektywy na poprawienie rekordowych wyników minionego roku. Pierwsze dwa miesiące potwierdziły bardzo dobrą kondycję marki” - powiedział Werner Eichhorn, Członek Zarządu firmy ŠKODA ds. Sprzedaży i Marketingu. Obok ciągle rosnącego popytu na znane już bestsellery marki jak Octavia, Rapid czy Yeti, zasługę za wzrost sprzedaży należy przypisać także nowej generacji modelu Fabia, która przebojem wdarła się na światowy rynek. Obecna już na rynku w wersji hatchback i kombi poprawiła swój wynik w Europie Środkowej o blisko 1/3. Marka nie ustaje w ofensywie - już w czerwcu na rynku zadebiutuje nowa generacja flagowego modelu Superb, będącego najpełniejszą emanacją nowej formy modeli ŠKODY: charakteryzujących się emocjonującą i odważną stylistyką, wysokim komfortem oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi w służbie osiągów, bezpieczeństwa i niskich kosztów eksploatacji.

Jako numer 1 w Polsce ŠKODA utrzymuje swoją bardzo silną pozycję, kontrolując aż 13,4% całego krajowego rynku nowych samochodów osobowych. Z wynikiem 3 804 samochodów zarejestrowanych w lutym (dane według CEPiK) utrzymuje przewagę nad konkurencją, notując co najmniej o 1/5 lepsze rezultaty od konkurentów.    

ŠKODA posiada silną pozycję zarówno wśród Klientów indywidualnych, jak i flotowych. Obok niezmiennie bardzo dużego zainteresowania ze strony tych drugich, czeskie samochody są bardzo chętnie kupowane przez Polaków także prywatnie.

Doskonały wynik ŠKODY w Polsce to zasługa bardzo silnej pozycji rynkowej wielu modeli marki, zajmujących czołowe miejsca w swoich segmentach. Niezmiennie ŠKODA Octavia i Superb pozostają liderami w swoich segmentach. W wynikach rejestracji świetnie wypada też ŠKODA Rapid, która na drugiej pozycji w segmencie odnotowała ponad 20% wzrostu liczby rejestracji w miesiącach styczeń–luty, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

FABER CNC
RABUGINO Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
HQ Plastics
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.