Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Po czerwcowym spadku, miesiąc później na niemieckim rynku motoryzacyjnym zarejestrowano o 5 proc. mniej nowych aut niż w tym samym okresie 2011 r.

W lipcu br. park samochodowy w Niemczech powiększył się o 247,8 tys. aut. Spadek marek niemieckich (162,62 tys., -6,25 proc.) był wyższy niż  importowanych (84,6 tys., -2.51 proc.). Volkswagen, niekwestionowany lider rynku zanotował półtoraprocentowy spadek (58,5 tys.). Audi zanotowało wzrost (14,2 tys., +14,27 proc.) natomiast Mercedes spadek (22,4 tys., -14,64 proc.). Wśród marek niemieckich największa strata dotyczyła Opla (16,76 tys., -18,56 proc.).

W okresie siedmiu miesięcy 2012 r. w Niemczech zarejestrowano ponad 1,88 mln nowych samochodów, o 0,07 proc. mniej niż rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagen (415,7 tys., +0,55 proc.), Mercedes (168,5 tys., +2,49 proc.) i BMW (167,8 tys., -2,98 proc.).
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Nifco Poland Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
ABC Colorex Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.