Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W październiku 2011 r. wzrost sprzedaży nowych samochodów w Niemczech spadł niemal do zera, wynika z danych stowarzyszenia VDiK. 

W październiku na niemieckim rynku motoryzacyjnym zostało zarejestrowanych 258,2 tys. aut, o 0,58 proc. więcej niż rok wcześniej. Marki "niemieckie" stanowiły 64,80 proc. wszystkich samochodów (167,3 tys. pojazdów; +0,55 proc.). Największy udział w rynku należy niezmiennie do aut Volkswagena. W październiku marka ta odnotowała wzrost o 6,02 proc. (55,1 tys. aut, 21,35 proc. udziału). Mercedes na skutek blisko 15,5-procentowego spadku (4,1 tys. aut) stracił 2. lokatę na rzecz BMW (24,3 tys., +4,89 proc.).

W okresie styczeń-październik br. w Niemczech zarejestrowano niespełna 2,66 mln aut, o 9,75 proc. więcej niż w rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagen (581,5 tys., +11,53 proc.), BMW (244,4 tys., +12,04 proc.) i Mercedes (235,4 tys., +0,91 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
RABUGINO Sp. z o.o.
GABEC