Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
germany_flagMimo światowego kryzysu finansowego, w niemieckim przemyśle motoryzacyjnym w dalszym ciągu zauważalny jest brak odpowiedniej liczby inżynierów - informuje just-auto.com.

Powołując się na opracowanie Niemieckiego Stowarzyszenia Inżynierów (VDI), przeciętne najniższe wynagrodzenie jakie świeżo upieczony inżynier może otrzymać, waha się pomiędzy 36 tys. a 43,8 tys. euro rocznie. Inżynierowie pracujący w motoryzacji zarabiają w górnym przedziale tej sumy.

Inżynierowie są poszukiwani we wszystkich gałęziach gospodarki ale w przemyśle motoryzacyjnym zapotrzebowanie jest większe. Stowarzyszenie VDI szacuje, że w produkcji maszyn i pojazdów jest wolnych co najmniej estimates 3 tys. miejsc dla osób z takim wykształceniem.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bodycote Polska Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Etyfol
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.