Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Po czerwcowym spadku, miesiąc później na niemieckim rynku motoryzacyjnym nastąpił blisko 10-procentowy wzrost liczby zarejestrowanych nowych samochodów.

W lipcu br. Niemcy kupili 260,9 tys. aut, o 9,89 proc. więcej niż rok wcześniej. Na marki "niemieckie" przypadło 66,49 proc. wszystkich rejestracji (173,5 tys. pojazdów; +2,17 proc.). Największy udział w rynku należy do aut Volkswagena. W lipcu sprzedaż tej marki wzrosła aż o 32,16 proc. (59,4 tysa. sztuk, 22,76 proc. udziału). Kolejnymi markami były: Mercedes (26,3 tys., +7,71 proc.) oraz BMW (23,2 tys., -0,86 proc.).

W okresie siedmiu miesięcy 2011 r. w Niemczech zostało zarejestrowanych ponad 1,88 mln aut, o 10,39 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Najwięcej aut przypadło na marki: Volkswagen (413,4 tys., +11,19 proc.), BMW (173 tys., +8,97 proc.) i Mercedes (164,4 tys., +2,16 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GREG-PLAST
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
BARIBAL Group
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.