Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W grudniu 2011 r. na niemieckim rynku motoryzacyjnym zanotowano ponad 6-procentowy wzrost sprzedaży nowych samochodów, wynika z danych stowarzyszenia VDiK. 
W ostatnim miesiącu zeszłego roku zostało zarejestrowanych 244,5 tys. aut, o 6,13 proc. więcej niż rok wcześniej. Marki "niemieckie" stanowiły 65,55 proc. wszystkich samochodów (160,3 tys. pojazdów; +9,50 proc.). Największy udział w rynku należy niezmiennie do aut Volkswagena. W grudniu 2011 r. marka ta odnotowała wzrost o 13,43 proc. (48,8 tys. aut, 19,96 proc. udziału). Na kolejnych lokatach znalazły się BMW (27,3 tys.; +16 proc.) i Mercedes (23,3 tys., +25,55 proc.).

W całym 2011 r. br. w Niemczech zarejestrowano ponad 3,17 mln aut, o 8,83 proc. więcej niż w rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagen (686,8 tys., +11,89 proc.), BMW (297,4 tys., +11,51 proc.) i Mercedes (285,6 tys., +1,57 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

TIMRET Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.
RADMOT Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
BARIBAL Group