Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
altPodczas targów motoryzacyjnych AUTO CHINA 2012, ŠKODA ogłosiła, że nowa kompaktowa limuzyna marki będzie się nazywać Rapid. Jeszcze przed końcem tego roku, samochód zadebiutuje na europejskim rynku.

"Mniej więcej co pół roku, ŠKODA wprowadza na rynek nowy model - to część naszej strategii wzrostu," powiedział CEO ŠKODY, Winfried Vahland podczas konferencji prasowej marki w Pekinie. "Rapid to nasz kolejny nowy model, wokół którego koncentruje się nasza strategia wzrostu. Spodziewamy się, że zyska popularność na wszystkich międzynarodowych rynkach".

Wprowadzając model Rapid, ŠKODA oferuje swoim klientom atrakcyjny, pro-rodzinny samochód reprezentujący rosnący w siłę segment pomiędzy Fabią i Octavią.

Zaprezentowany w Chinach koncept MissionL daje pogląd na stylistykę samochodu - by dopasować design wnętrza do wymagań rynku chińskiego, marka ŠKODA przeprowadziła szereg badań i analiz, dotyczących indywidualnych upodobań odbiorców pochodzących z Chin. MissionL China i zbudowany na jego podstawie kompaktowy sedan idealnie odpowiadają na te zapotrzebowania.

Europejski wariant konceptu stylistycznego MissionL został zaprezentowany w ubiegłym roku we Frankfurcie, podczas IAA 2011.

"MissionL China to prawdziwa ŠKODA. Jednoznacznie uosabia wartości marki: świeży design, przestronność, doskonałą relację ceny do wartości", dodał Vahland. "Ten samochód w oczywisty sposób komunikuje nasze wartości. Jest precyzyjnie wykonany i wzbudza emocje. Jednocześnie, kierowca, pasażerowie, a także bagaże, mają zapewnioną dużą ilość miejsca. To samochód idealny dla rodzin, oferujący liczne typowe dla ŠKODY, przemyślane rozwiązania".
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Nifco Poland Sp. z o.o.
Sigfox Poland Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
ProfilGate
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
ABC Colorex Sp. z o.o.