Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
opel_logo Amerykański właściciel nie zamierza pozbywać się Opla. Przynajmniej na razie. Nie planuje natomiast globalnego rozwoju tej marki, informuje "Rzeczpospolita".

Globalnymi markami GM od teraz są Chevrolet i Cadillac - ustalono na WZA w Detroit  9 czerwca - dowiedziała się "Rz" ze źródła zbliżonego do rady nadzorczej GM. Auta Opel/Vauxhall pod własnymi szyldami miały być sprzedawane w Izraelu, Chile, Indiach, Australii i Nowej Zelandii. To na początek.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
HQ Plastics
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.