Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
opel logoOfensywa modelowa Opla w Europie okazała się wielkim sukcesem. W marcu 2014 r. udział marki w europejskim rynku samochodów wynosił 6,7 procent. To najlepszy wynik od czerwca 2011 r.

Zgodnie ze wstępnymi danymi zarejestrowano około 133 700 pojazdów, co oznacza wzrost o ponad 9,3 procent w porównaniu z marcem zeszłego roku. W ciągu pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku liczba nowo zarejestrowanych samochodów Opel/Vauxhall wzrosła o ponad 12 700 i wyniosła 271 000 pojazdów.

„Na wielu europejskich rynkach wreszcie ponownie odnotowano wzrost. Fakt, że w tej sytuacji Opel/Vauxhall zwiększa swój udział w rynku, to pozytywny znak. Trwały charakter naszego wzrostu odzwierciedlają również rejestry aktualnych zamówień: do końca marca otrzymaliśmy o około 20 000 więcej zamówień niż w pierwszym kwartale 2013 r.”, podkreśla Peter Christian Küspert, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż w firmie Opel. „Obecnie bestsellerem wśród nowych modeli jest Mokka, na którą złożono około 215 000 zamówień. Jesteśmy również zadowoleni z popularności naszego małego lifestyle’owego modelu ADAM, na który złożono 80 000 zamówień. Otrzymaliśmy także ponad 85 000 zamówień na nasz flagowy model Insignia”.

Na ten sukces złożyły się wyniki z wielu rynków. W marcu, jak i w całym pierwszym kwartale, Opel/Vauxhall zwiększył swój udział w rynku w dziesięciu europejskich krajach. Największy sukces Opel odniósł w Niemczech, na rodzimym rynku. 7,1% udziału w rynku motoryzacyjnym w marcu oznacza, że marka odnotowała wzrost o 0,3 punktu procentowego w porównaniu z marcem zeszłego roku. W pierwszym kwartale roku udział w rynku wyniósł 6,7 procent, co oznacza wzrost o 0,2 punktu procentowego w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku. W pierwszym kwartale 2014 r. zarówno Mokka, jak i Meriva były drugimi najchętniej kupowanymi samochodami w swoich segmentach. Na największym w Europie runku brytyjskim nasza siostrzana marka, Vauxhall, odnotowała w marcu 17% wzrost sprzedaży w porównaniu z danymi z zeszłego roku. Insignia i Zafira były liderami w swoich segmentach, natomiast Corsa i Mokka zajęły drugie miejsce.

Zainteresowanie nowymi modelami Opla jest szczególnie wysokie w Polsce, gdzie liczba zarejestrowanych samochodów wzrosła w marcu o 57 procent. W zeszłym miesiącu Opel umocnił się na pozycji lidera również na węgierskim rynku samochodów osobowych, a w Holandii marka zdobyła czołową pozycję po raz pierwszy od marca 2012 r.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RADMOT Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
HQ Plastics
WAMECH P. A. WĄSIK Sp. J.