Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
opel_logo Maj był dla Opla siódmym z kolei miesiącem wzrostu udziału w rynku europejskim w porównaniu z tym samym okresem w zeszłym roku.

Udział w rynku europejskim wzrósł z 5,8 procent w maju 2010 do 6,3 procent w maju 2011. To odzwierciedla wzrost sprzedaży o około 24 000 samochodów lub 26,1 procent. W pierwszych pięciu miesiącach 2011 roku sprzedaż podskoczyła o ponad 55 000 samochodów lub 11,6 procent w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. W tym czasie udział w rynku wzrósł do 6,25 procent w porównaniu z 6,0 procent w tym samym okresie ubiegłego roku. Opel w sumie sprzedał 534 000 samochodów począwszy od stycznia do maja 2011 w całej Europie zwiększając tym samym swój udział w rynku w 23 z 27 europejskich rynków.

Meriva i Astra Sports Tourer odnoszą szczególne sukcesy, ponieważ oba modele zajmują pierwsze miejsce w swoich segmentach. Popularność Merivy sprawia, że zakład w Saragossie błyskawicznie osiąga cel produkcyjny. W tym tygodniu z linii montażowej w Saragossie zjedzie 150 000 egzemplarz nowej generacji Merivy.

W maju poziom sprzedaży Opla w Niemczech wzrósł o 38 procent
W maju Opel znacznie zwiększył poziom sprzedaży na swoim rodzimym rynku: wysokość sprzedaży przekroczyła o 38 procent poziom sprzedaży w maju 2010 roku, a udział w rynku wyniósł 8,1 procenta. W pierwszych pięciu miesiącach tego roku poziom sprzedaży Opla wzrósł o ponad 23 procent w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłego, podczas gdy udział w rynku wyniósł 7,65 procent (w ubiegłym roku: 7,1 procent).

Alain Visser, Wiceprezes ds. Sprzedaży, Marketingu i Usług Posprzedażnych Opla podkreśla dwa istotne i niepodważalne czynniki rozwoju rynkowego Opla: „Wielkość naszej sprzedaży wykazuje długoterminową, stabilną tendencję zwyżkową. Jednak nie rośniemy w siłę tylko dlatego, że poprawiła się sytuacja gospodarcza, ale także stale poprawiamy swój udział w rynku w porównaniu z konkurencją. W ciągu ostatnich kilku miesięcy tylko nieliczni producenci zdołali tego dokonać. To dowodzi, że nasze nowe samochody w pełni spełniają życzenia i wymagania naszych Klientów.”

W Polsce również wzrost sprzedaży
W oparciu o dane nadesłane z CEPiKu, udział Opla w pierwszych czterech miesiącach  2011 roku na rynku krajowym wynosi 7.6 procent co daje wzrost o 0.4 punktu procentowego wzrostu w stosunku do pierwszych czterech miesięcy 2010 roku.

Meriva i Astra poprawiły udział w swoich segmentach. Meriva w segmencie małych minivanów odnotowała w okresie od stycznia do kwietnia 2011 roku udział na poziomie 4,4 procent (w tym samym okresie w 2010 roku udział wynosił 2,2 procent).

Astra poprawiła swój udział w segmencie o 2,1 punktu procentowego (gdzie w 2010 roku miała 12,2 procent, by już w tym roku mieć swój udział na poziomie 14,3 procent).
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

WOLMOT Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.