Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Pierwsze modele niemieckiego producenta z Rüsselsheim dotarły do salonów wybranych dealerów w największych rosyjskich miastach. Klienci w Rosji już mogą składać zamówienia na odnoszącego sukcesy sportowo-użytkowego Opla Grandlanda X produkowanego w Eisenach oraz na Zafirę Life.



Groupe PSA uruchomiła regularną produkcję rodzinnego vana Zafira Life w zakładach w Kałudze, około 200 kilometrów na południowy zachód od Moskwy. Na początku 2020 roku w Kałudze rozpocznie się również produkcja dostawczego Opla Vivaro na rynek lokalny.

- Znaczący wzrost rentownego eksportu stanowi jeden z kluczowych filarów naszego planu PACE!. Powrót do Rosji dowodzi naszych postępów w tej dziedzinie - powiedział dyrektor generalny firmy Opel, Michael Lohscheller. - W nadchodzących latach będziemy stopniowo zwiększać nasze zaangażowanie w tym kraju. Będzie to polegało między innymi na poszerzeniu oferty produktów. Na najbliższe lata Opel planuje co najmniej jedną dużą premierę rocznie. Podobnie jak na każdym innym rynku naszym priorytetem jest rentowny wzrost przy wysokim poziomie zadowolenia klientów -.

- Opel wraca do Rosji i jest to fantastyczny powrót. To świetnie, że możemy korzystać z zakładów w Kałudze i od razu ruszyć z produkcją lokalną. Cieszymy się, mogąc zaoferować rosyjskim klientom konkurencyjny produkt wysokiej jakości, oparty na najlepszych rozwiązaniach niemieckiej inżynierii - powiedział Paul Willcox, dyrektor generalny w regionie Eurazji.

Manufacturing Zafira Life Kaluga 510151Niemiecka marka ma długą tradycję i cieszy się doskonałą reputacją w Rosji. Wracając na rosyjski rynek, Opel wzmacnia obecność Groupe PSA w regionie Eurazji. Rosja to olbrzymi, strategicznie ważny i atrakcyjny rynek o dużym potencjale.

Początkowo z Oplem będzie współpracować 11 dealerów z największych rosyjskich miast: Moskwy, Petersburga, Stawropola, Rostowa, Riazania, Tiumeni i Niżnego Nowgorodu. Liczba ta podwoi się już w przyszłym roku, a w przyszłości będzie dalej zwiększana.

Zakrojona na szeroką skalę ofensywa eksportowa to jeden z filarów strategicznego planu PACE!, którego realizacja pomoże markom Opel i Vauxhall osiągnąć trwałą rentowność. Decyzja o ponownym wejściu na rynek rosyjski - z którego Opel wycofał się w czasie poważnego kryzysu gospodarczego w 2015 roku - jest częścią planu ukierunkowanego na rozwój marki zarówno w Europie, jak i na rynkach światowych. Do połowy lat 20. na regiony poza głównym rynkiem europejskim powinno przypadać 10 procent wolumenu sprzedaży Opla.

Dążąc do osiągnięcia tego celu, marka będzie wzmacniać swoją obecność na rynkach eksportowych w Azji, Afryce i Ameryce Południowej, a do 2022 roku chce rozpocząć działalność na kolejnych ponad 20 rynkach. Na przykład od przyszłego roku Opel będzie eksportował swoje pojazdy do Kolumbii i Ekwadoru.

0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
ABC Colorex Sp. z o.o.
Craemer GmbH
SJM EUROSTAT SAS
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
Deltax Programming Sp. z o.o.